کد خبر : 1824061 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 11:20 | 13.5K بازدید | 9 دیدگاه

خشم آرسنالی‌ها از داور: تو چیزی از فوتبال نمی‌دانی!

عملکرد پل تی‌یرنی، داور بازی آرسنال و تاتنهام، به مذاق توپچی‌ها خوش نیامده است.

خشم آرسنالی‌ها از داور: تو چیزی از فوتبال نمی‌دانی!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته برای برگزاری دیدار معوقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم شکست خورد. 
دیدارهای این دو تیم همیشه از حساسیت خاصی برخوردار بوده اما این بار به دلیل این که هر دو در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند برای هردوی آنها اهمیت بسیار ویژه‌ای داشت. 
هری کین خیلی زود تیمش را در دقیقه 22 از روی نقطه پنالتی پیش انداخت و چند دقیقه بعد راب هولدینگ با خطا روی هیونگ مین سون کارت زرد دومش را دریافت کرده و از زمین بازی اخراج شد تا شرایط برای آرسنال بسیار دشوار شود. 
پس از آن بود که شاگردان آنتونیو کونته موفق شدند دو گل دیگر نیز به ثمر برسانند تا اختلاف امتیازشان با آرسنال را به یک امتیاز رسانده و رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را بیش از پیش داغ کنند.
تصمیم داور بازی برای اخراج راب هولدینگ خشم میکل آرتتا را به همراه داشت و او پس از پایان بازی مدعی شد که تی‌یرنی یک بازی زیبا را خراب کرده و باید درباره تصمیماتی که در جریان این بازی گرفته توضیح دهد. 

 

1712940


آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، هم به هیچ وجه از قضاوت این داور راضی نبود و پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من هنوز تکرار صحنه‌ها را ندیدم. ما صادق هستیم و اگر خطای پنالتی و اخراج درست باشد، اولین کسانی هستیم که آن را تایید می‌کنیم اما در نگاه اول به نظر می‌رسد که تصمیمات بزرگی علیه ما گرفته شد و پس از آن کار برای ما بسیار دشوار شد.»
هواداران آرسنال نیز که از شکست تیم‌شان در این بازی حساس که دربی شمال لندن به حساب می‌آمد خشمگین بودند نیز با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع اعتراض کردند. 
یکی از آنها در توییترش نوشت:« پل تی‌یرنی واقعا افتضاح است. او بازی را نابود کند چون هیچ درکی از فوتبال ندارد.»
کاربر دیگری اظهار داشت:« من به شما گفته بودم که پل تی‌یرنی نباید قضاوت دیدارهای آرسنال را برعهده داشته باشد.»
یکی دیگر از هواداران آرسنال نیز نوشت:« پل‌ تی‌یرنی فقط می‌خواهد خودش را در مرکز توجه قرار دهد و این باعث تعجب و شگفتی من نیست. او واقعا فاجعه است.»

دیدگاه‌ها