کد خبر : 1824062 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 11:37 | 14.5K بازدید | 6 دیدگاه

سون: عصبانی نه، از تعویضم ناراحت شدم!

هیونگ مین سون، ستاره تاتنهام، می‌گوید تصمیم آنتونیو کونته برای تعویض او در دیدار برابر آرسنال باعث ناراحتی‌اش شده است.

سون: عصبانی نه، از تعویضم ناراحت شدم!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف آرسنال رفت و موفق شد با نتیجه 3-0 از سد این تیم عبور کند. 
سون نقشی کلیدی در پیروزی تیمش در این دیدار ایفا کرد و موفق شد یک پنالتی برای این تیم گرفته و همچنین زمینه‌ساز اخراج راب هولدینگ در نیمه اول شود. او گل سوم تیمش را نیز در آغاز نیمه دوم به ثمر رساند تا خیال کونته را از بابت کسب سه امتیاز این بازی راحت کرده باشد. 
با این حال این مربی ایتالیایی در دقیقه 72 تصمیم گرفت که این ستاره کره‌ای تیمش را از زمین بازی خارج کند و در آستانه بازی مهم روز یکشنبه برابر برنلی به او کمی استراحت دهد.

 

1712954


این تصمیم چندان به مذاق سون خوش نیامد و او از این که شماره خودش را روی تابلوی تعویض دیده بسیار متعجب شد و خشم و ناراحتی‌اش از این موضوع را نیز به وضوح نشان داد. این رفتار باعث شد که کونته به سوی او رفته و سعی در آرام کردن بازیکنش داشته باشد. 
سون پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورت درباره این اتفاق اظهار داشت:« من همیشه می‌خواهم بازی کنم اما این تصمیم سرمربی است و من باید به آن احترام بگذارم و بپذیرم. او گفت که ما روز یکشنبه بازی مهمی داریم، پس موضوع خاصی نیست. من عصبانی نیستم، فقط از این که از زمین بازی بیرون آمدم ناراحت شدم اما از این اتفاق عبور کردم.»
این مهاجم کره‌ای درباره علت ناراحتی شدیدش اضافه کرد:« من می‌خواستم به بازی کردن ادامه دهم. آنها یک بازیکن کمتر از ما داشتند و ما شانس گلزنی بیشتری داشتیم، بنابراین من می‌خواستم در زمین بمانم. در هر حال، بازی مهمی در روز یکشنبه داریم و باید سرحال باشیم تا به تیم کمک کنیم.»

دیدگاه‌ها