کد خبر : 1824070 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 12:20 | 25K بازدید | 14 دیدگاه

گواردیولا: به تمدید قراردادم با سیتی فکر نمی‌کنم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید در حال حاضر فرصت فکر کردن به تمدید قراردادش با این تیم را ندارد.

گواردیولا: به تمدید قراردادم با سیتی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در آستانه کسب یک جام قهرمانی دیگر و دفاع از عنوان قهرمانی خودش در لیگ برتر است؛ این تیم در فاصله دو هفته تا پایان این رقابت‌ها با سه امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در صدر جدول ایستاده است.
قرارداد گواردیولا با این باشگاه تا پایان فصل 23-2020 ادامه دارد و با توجه به این که تنها یک سال از مهلت قرارداد این مربی اسپانیایی با سیتی باقی مانده، گمانه‌زنی‌های بسیاری در چند هفته اخیر درباره شرایط او و احتمال تمدید قراردادش مطرح شده است. 
امضای قرارداد جدید بین لیورپول و یورگن کلوپ نیز یکی از دلایلی است که باعث شده بسیاری به قرارداد گواردیولا با سیتی توجه کرده و احتمال این اتفاق را بررسی کنند. 

 

1712005


سرمربی سیتی در این باره به اسکای اسپورت گفت:« اگر بخواهم قراردادم با سیتی را تمدید کنم، در پایان فصل آینده این کار را انجام خواهم داد. این اتفاق پیش از آن رخ نمی‌دهد. سال‌ها از همکاری ما با یکدیگر می‌گذرد و حالا باید ببنیم که این تیم و من در کنار هم چه احساسی داریم.»
او با اشاره به شرایط حساس تیمش در مقطع فعلی اضافه کرد:« اگر به خوبی از احساسی که ما در کنار هم داریم باخبر شویم شاید دوست داشته باشم که 10 سال دیگر هم در این تیم بمانم. اما ما باید زمان کافی برای فکر کردن به این موضوع را داشته باشیم. الان زمانی نیست که به تمدید قراردادم با سیتی فکر کنم.»
گواردیولا ماه گذشته نیز با اشاره به تمدید قرارداد کلوپ با لیورپول به خبرنگاران گفته بود که هرکسی شرایط خودش را دارد و اگر او تصمیم به تمدید قراردادش با سیتی بگیرد، به خاطر این نیست که رقیبش هم چنین کاری کرده است.

دیدگاه‌ها