کد خبر : 1824095 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 15:07 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم نهایی به زودی گرفته خواهد شد؛

5 شرکت در فراخوان تولید البسه تیم ملی فوتبال

سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را پیرامون فراخوان البسه تیم‌های ملی ارائه کرد.

 5 شرکت در فراخوان تولید البسه تیم ملی فوتبال

به گزارش "ورزش سه" احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال پیرامون موضوع تامین البسه تیم‌های ملی گفت: ما هفته پیش، قبل از تعطیلات عید فطر فراخوانی را منتشر کردیم و در آن فراخوان از همه کسانی که برای تامین البسه تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال در جهت سه سال همکاری داشته باشند، خواسته شد که پیشنهادات‌شان را به ما ارائه کنند؛ این فراخوان 19 اردیبهشت‌ماه به پایان رسید و چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه در کمیسیون معاملات فدراسیون فوتبال و با حضور حراست فدراسیون که محل جمع‌کردن پاکت‌ها بود و نمایندگان شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که پاکت داده بودند، پاکت‌ها بازگشایی شد.

وی افزود: قیمت‌ها و پیشنهاداتی که داده بودند در آن جلسه قرائت شد و صورتجلسه‌ای تنظیم شد؛ 2 تولیدکننده داخلی و یک تولیدکننده داخلی که تحت‌لایسنس خارجی است و 2 تولیدکننده خارجی که از طریق ایمیل‌های کدشده برای ما پیشنهادات خودشان را در این فراخوان ارسال کردند.

اصولی درباره مرحله بعد از انجام فراخوان و نشست کمیسیون معاملات گفت: کمیسیون معاملات، کمیته ارزیابی فنی، کیفی و هم‌چنین صلاحیت‌سنجی‌های اقتصادی و این‌که هم‌چنین بتوانند صلاحیت لازم برای تامین البسه ما در سه سال آینده داشته باشند را بررسی می‌کنند؛ کسی که الان می‌آید، فقط برای جام جهانی نیست و برای سه سال آینده باید البسه را تامین کند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اولویت داشتن برندهای داخلی توضیح داد: قطعا تولیدکننده داخلی در ارجحیت خواهد بود؛ یکی از شرایط ما در کمیته ارزیابی فنی، تامین به موقع و در دسترس بودن است؛ گاهی اوقات برخی از تولیدکنندگان خارجی تحویل کالای‌شان در خارج از ایران است و سختی گمرک و ... را داریم. این‌که تولید داخل باشد و بتواند نیاز ما را سریع برطرف کند، یک پوئن مثبت است و لحاظ خواهد شد و در آن کمیته که عرض شد، مطمئنا این مسئله به عنوان یک فاکتور بسیار تعیین‌کننده مدنظر خواهد بود.

دیدگاه‌ها