کد خبر : 1824131 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 20:15 | 16K بازدید | 2 دیدگاه

صدرنشینی خاتون ادامه دارد؛

گلباران زنگ تفریح لیگ زنان این‌بار توسط سپاهان!

5 دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال زنان عصر امروز دنبال شد که در نهایت صدرنشینی تیم خاتون بم ادامه پیدا کرد.

گلباران زنگ تفریح لیگ زنان این‌بار توسط سپاهان!

به گزارش "ورزش سه" در فاصله پنج هفته تا اتمام هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان، عصر امروز رقابت‌های هفته هجدهم پیگیری شد که مدعیان توانستند با ثبت برتری‌های پرگل این هفته از رقابت‌ها را به سود خود به پایان ببرند.

شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بم در دیداری خانگی برابر همیاری ارومیه، به برتری 5 گله دست پیدا کردند تا صدرنشینی‌شان تداوم یابد؛ تیم رده دومی شهرداری سیرجان در ورزشگاه انقلاب کرج، هیات فوتبال البرز را گلباران کرد و با 8 گل به پیروزی رسید.

تیم بحران‌زده ملی‌پوشان شهرکرد که در هفته گذشته نامش در فضای مجازی وایرال شده بود، امروز در اصفهان میهمان سپاهان بود و شاگردان بیان محمودی با به راه انداختن جشنواره‌ای از گل، با نتیجه 17-1 از سد حریف شهرکردی خود گذشتند تا هم سپاهان در کورس قهرمانی لیگ بماند و هم تعداد گل‌های دریافتی ملی‌پوشان شهرکرد به عدد باورنکردنی 133 برسد!

در دیگر بازی‌های هفته، پالایش گاز ایلام با نتیجه 3-1 مغلوب ملوان بندرانزلی شد و کیان نیشابور هم در خانه با تساوی 1-1 مقابل زارع باتری سنندج متوقف شد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال زنان در پایان هفته هجدهم، خاتون بم با 49 امتیاز صدرنشین بوده و شهرداری سیرجان با 47 امتیاز و سپاهان اصفهان با 44 امتیاز در تکاپو برای رسیدن به صدر جدول هستند.

نتایج کامل هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال زنان:

کیان نیشابور 1-1 زارع باتری سنندج
خاتون بم 5-0 همیاری ارومیه
پالایش گاز ایلام 1-3 ملوان بندرانزلی
هیات فوتبال البرز 1-8 شهرداری سیرجان
سپاهان اصفهان 17-1 ملی‌پوشان شهرکرد
ذوب‌آهن اصفهان 3-0 سارگل بوشهر (برد انضباطی به واسطه حذف سارگل از جدول)

دیدگاه‌ها