کد خبر : 1824150 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 22:51 | 33.9K بازدید | 10 دیدگاه

آتالانتا آخرین امید است؛

اینتر امیدوار به تکرار کابوس هشت ساله میلان!

مرور نتایج سال های اخیر نشان می دهد میلان این هفته کار دشواری در خانه برابر آتالانتا خواهد داشت.

اینتر امیدوار به تکرار کابوس هشت ساله میلان!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی میلان بر آتالانتا در دیدار روز یکشنبه در استادیوم سن سیرو جهش بزرگی به سمت کسب عنوان قهرمانی خواهد بود. روسونری تنها چهار امتیاز از دو بازی آخر خود لازم دارد و البته اینتر نتواند کالیاری را در بازی بعدی خود شکست دهد، فتح اسکودتو همین هفته برای میلان قطعی خواهد شد. با این حال شکست دادن آتالانتا در خانه آنطور که ممکن است به نظر برسد ساده نیست و میلان هشت سال است که به این موفقیت دست نیافته است.

1713049

آخرین بار میلان در تاریخ شش ژانویه 2014 ورزشگاه خانگی خود آتالانتا را شکست داد. روسونری در آن مسابقه 1-3 به برتری دست یافت و کاکا موفق به ثبت دبل شد. از آن زمان، دو تیم هفت بار در سن سیرو به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سه پیروزی سهم آتالانتا و بقیه مسابقات با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

البته آن پیروزی خیلی برای میلان مهم بود، زیرا در روز صدمین گل کاکا برای این باشگاه و همچنین صدمین بازی مکس آلگری به عنوان سرمربی روسونری رقم خورد. اما این آخرین بازی خانگی سرمربی فعلی یوونتوس روی نیمکت میلان بود و شش روز بعد تیم آلگری 3-4 مقابل ساسولو شکست خورد و او نیز شغل خود را از دست داد. میلان این فصل نیز در آخرین مسابقه خود برابر ساسولو به میدان خواهد رفت. روسونری اغلب در سال های اخیر برابر این تیم مشکل داشته و به همین علت هواداران اینتر امیدواری به شکست میلان در یکی از این دو مسابقه و فتح دومین اسکودتوی متوالی هستند.

دیدگاه‌ها