کد خبر : 1824174 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 10:20 | 16.7K بازدید | 14 دیدگاه

استقلال به دنبال اولین پیروزی در فولاد آره‌نا

استقلال تاکنون نتوانسته است که فولاد را در استادیوم خانگی این تیم یعنی فولادآره‌نا شکست دهد.

استقلال به دنبال اولین پیروزی در فولاد آره‌نا

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری دو دیدار حساس همراه خواهد بود. جایی که ابتدا فولاد در اهواز پذیرای استقلال است و در دیگر دیدار بزرگ امروز نیز، سپاهان و پرسپولیس در سیرجان با یکدیگر روبرو می‌شوند.

شاگردان مجیدی در شرایطی به مصاف حریف سرسخت خود می‌روند که آبی‌ها خاطرات خوبی از رویارویی با این تیم ندارند. در دو سفر قبلی استقلال به اهواز برای دیدار با فولاد، چیزی جز شکست نصیب این تیم نشد و حالا فرهاد مجیدی در پی شکستن طلسم ناکامی‌های تیمش در این شهر است.

از زمان تاسیس استادیوم شهدای فولاد، استقلال تاکنون دومرتبه در این ورزشگاه به مصاف حریف خود رفته که در هر دو بازی مغلوب شده است. در روزهایی که لیگ ایران به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، دیدار استقلال و فولاد آغازی بود بر وقفه چندین ماهه رقابت‌های لیگ برتر.

1713072


این دیدار با حملات استقلال آغاز شد و روزبه چشمی نیز موفق شد نخستین گل‌بازی را به ثمر برساند اما در ادامه با اخراج علی کریمی، عارف غلامی و همچنین فرهاد مجیدی، آبی‌ها 9 نفره و بدون سرمربی با نتیجه دو بر یک برابر میزبان خود مغلوب شدند.

در بازی رفت فصل قبل نیز استقلال مجددا گل نخست را وارد دروازه فولاد کرد. وریا غفوری از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت اما شاگردان محمود فکری در دقایق 73 و 90 دروازه خود را باز شده دیدند و در نهایت فولاد در یک دیدار جنجالی از سد حریف خود عبور کرد.

1713074


حالا و در سومین دیداری که استقلال در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف تیم جواد نکونام می‌رود، به دنبال شکستن روند ناکامی‌هایش است. باید دید تیم فرهاد مجیدی تا چه اندازه در شکستن طلسم استادیوم خانگی فولاد موفق خواهد شد.

دیدگاه‌ها