کد خبر : 1824187 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 11:25 | 13.5K بازدید | 11 دیدگاه

قیام کوین یامگا علیه 550 دقیقه ناکامی در گلزنی

از آخرین باری که کوین یامگا برای استقلال موفق به گلزنی شده، 550 دقیقه می‌گذرد.

قیام کوین یامگا علیه 550 دقیقه ناکامی در گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، کوین یامگا فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز کرد. بازیکن فرانسوی که از وایله بولد کلاب دانمارک راهی فوتبال ایران شده بود، در همان اولین بازی خود با پیراهن استقلال دو بار دروازه ذوب‌آهن را باز کرد و این روند خوب خودش را در سایر دیدارها نیز حفظ کرد.

این بازیکن توانست تا هفته نوزدهم لیگ برتر 10 بار دروازه حریفان را باز کند و 2 بار نیز پاس گل بدهد تا با آمار تأثیرگذاری مستقیم بر روی 12 گل تیم فرهاد مجیدی، به برترین گلزن این تیم تبدیل شده و در جدول رده‌بندی برترین گلزنان لیگ نیز در تعقیب گادوین منشا باشد.

اما پس از دیدار برابر گل‌گهر و دو گلی که یامگا وارد دروازه محسن فروزان کرد، این بازیکن دیگر در بحث گلزنی ناکام بود و تنها در جدال برابر صنعت نفت بود که او توانست با یک ارسال دیدنی برای امیرحسین حسین‌زاده، پایه‌گذار گل پیروزی‌بخش تیمش باشد.

1713087

در این مدت یامگا در دیدار برابر تیم‌های صنعت نفت، پرسپولیس، پیکان، سپاهان و شهر خودرو در لیگ برتر و همچنین جدال مقابل نساجی در جام حذفی در امر گلزنی ناکام بوده و از آخرین گل این بازیکن 550 دقیقه می‌گذرد.

حالا این بازیکن فرانسوی امیدوار است تا بتواند در نبرد حساس مقابل فولاد به روند ناکامی‌هایش پایان داده و با باز کردن دروازه این تیم، استقلال را به قهرمانی نزدیک و نزدیک‌تر کند.

دیدگاه‌ها