کد خبر : 1824176 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 10:25 | 23.4K بازدید | 11 دیدگاه

خداحافظی با دو دختر وزنه بردار در 48 ساعت!

دو ملی پوش وزنه برداری زنان ایران در فاصله 48 ساعت به شکل های مختلف به کارشان در تیم ملی ایران پایان دادند.

خداحافظی با دو دختر وزنه بردار در 48 ساعت!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه یکتا جمالی، دارنده مدال نقره وزنه برداری جوانان جهان در یونان ناپدید شد و همراه با کاروان تیم ملی به ایران بازنگشت، شنیده شد که او به آلمان پناهنده شده است و قصد بازگشت ندارد.
از سوی دیگر هنوز وزنه برداری در شوک خبر اول و بازنگشتن جمالی بود که پریسا جوانفکریان هم روی اینستاگرامش پیام خداحافظی صادر کرد. 
جوانفکریان که در سال ۱۴۰۰ موفق به کسب سهمیه المپیک شد، اما به خاطر مصدومیت نتوانست راهی توکیو شود، بعد از اعلام خبر مهاجرتش به ایرنا گفت: «با همسرم تصمیم گرفتم تا به آلمان مهاجرت کنم و با هم هماهنگ کردیم تا در این کشور ورزش وزنه‌برداری را ادامه دهم. شرایط ادامه ورزش را در ایران نداشتم زیرا با توجه به تصمیم فدراسیون سالن تمرین برایم مهیا نبود و از این موضوع خسته شدم. به خاطر بی‌کفایتی فدراسیون و عدم توجه به تمرینات این تصمیم را گرفتم. تجهیزات لازم برای تمرین ندارم و مجبورم از ایران بروم. در یکسال گذشته نیز به اردو دعوت نشدم. به دنبال پناهندگی نیستم و آمدم تا وزنه‌برداری را در آلمان ادامه دهم. در ایران فدراسیون همکاری لازم را انجام نداد و به المپیک هم اعزام نشدم.»

1713076


حالا باید دید علی مرادی، رییس قدیمی فدراسیون وزنه برداری که خودش در ماه‌های اخیر با چالش بازنشستگی روبرو بوده، زیر فشار انتقادات مطرح شده چگونه عمل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها