کد خبر : 1824235 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 16:15 | 44.3K بازدید | 21 دیدگاه

مهم بازدهی بازیکن است

ژاوی: چه اهمیتی دارد که لواندوفسکی 34 ساله است؟

برای ژاوی سن و سال بازیکن اهمیت ندارد و نگران بالا بودن سن رابرت لواندوفسکی نیست.

ژاوی: چه اهمیتی دارد که لواندوفسکی 34 ساله است؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسا چند هفته است که روی دور پیروزی قرار دارد و اخیرا توانست سهمیه لیگ قهرمانان را قطعی کند. برای قطعی شدن رتبه دوم و حضور در سوپرکاپ اسپانیا، بارسا به تنها یک امتیاز از بازی فردا برابر ختافه نیاز دارد.

1711317

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« بازی سختی خواهد شد و معمولا در زمین ختافه به مشکل خورده‌ایم. سیستم 5 دفاعه دارند و خوب هم بازی می‌کنند. یک امتیاز برای مسجل شدن رتبه دوم می‌خواهیم ولی برای سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد. این هدف اصلی ماست.»

وضعیت رونالد آرائوخو:« خودش می‌خواهد بازی کند و از این بابت هیجان زده‌ایم. تاکید می‌کنم که برابر سلتا وقتی مصدوم شد، هوش و حواسش را از دست نداده بود. بستگی دارد فردا شرایطش چطور باشد و باید صبر کنیم.»

خریدهای تابستانی:« وضعیت اقتصادی باشگاه، سیاست ما در این مورد را تعیین خواهد کرد و به‌زودی چیزهای جدیدی متوجه خواهیم شد. من به‌عنوان مربی بخش مهمی از سیاست‌های نقل و انتقالاتی را برعهده دارم ولی شرایط مالی باشگاه مهم‌ترین است. شرایطی که حال و آینده ما را ترسیم خواهد کرد.»

1711416

 

جدایی فرانکی دی یونگ:« فرانکی بازیکن مهمی برای من محسوب می‌شود و تقریبا در همه بازی‌ها فیکس بوده مگر به‌دلیل مصدومیت یا استراحت فنی. می‌خواهم بماند ولی آینده او به وضعیت اقتصادی باشگاه بستگی دارد. هنوز دومی ما قطعی نشده و زمانی که به این هدف برسیم، در مورد فصل بعد تصمیم گیری خواهیم کرد. طبعا برخی بازیکنان از نظر من باید حفظ شوند ولی گفتم که همه چیز به شرایط اقتصادی باشگاه مربوط می‌شود.»

جذب لواندوفسکی با 34 سال سن:« اینجا سن اهمیتی ندارد. من برای بارسا دنی آلوز 38 ساله را جذب کرده‌ام. بازدهی بازیکن است که اهمیت دارد. فوتبالیست‌های بزرگ به‌خوبی از خودشان مراقبت می‌کنند و می‌توان زلاتان، مودریچ، رونالدو و مسی را مثال زد. سن مهم نیست و اگر بازیکنی با سن بالا بتواند به بارسا کمک کند، جذب خواهد شد.»

1708658

موراتا:« در مورد بازیکن تیمی دیگر صحبت نمی‌کنم چون اخلاقی نیست.»

خوشبینی به انتقالات:« من همیشه خوشبین هستم. فصل بعد باید برای همه جام‌ها بجنگیم و تیم بهتری باشیم. در بارسا فقط پیروزی اهمیت دارد. فصل جاری برای دو ماه تصور می کردیم شانس فتح لالیگا و لیگ اروپا را داریم ولی در نهایت نشد. فصل بعد باید شرایط متفاوت باشد.»

دیدگاه‌ها