کد خبر : 1824246 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 17:50 | 44.6K بازدید | 8 دیدگاه

داروین نونیز از بنفیکا

بودجه 120 میلیونی PSG برای جذب جانشین امباپه

تا زمانی‌که آینده کیلیان امباپه مشخص نشود، پی‌اس‌جی اقدامی در بازار نقل و انتقالات نخواهد کرد ولی حاضر است برای این مهم 120 میلیون یورو هزینه کند.

بودجه 120 میلیونی PSG برای جذب جانشین امباپه

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته همه منتظر اعلام خبر رسمی انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید بودند. باشگاه اسپانیایی حتی پیشنهاد 200 میلیون یورویی خود را هم برای به‌خدمت گرفتن امباپه به پاری‌سن‌ژرمن ارائه داد اما ناصر الخلیفی با آن مخالفت کرد تا ستاره فرانسوی حداقل یک فصل دیگر در پارک دو پرنس ماندگار شود.

1713117

 

پاری‌سن‌ژرمن در ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای تمدید قرارداد با امباپه انجام داده اما به نظر می‌رسد این بازیکن تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده و قصد دارد در تابستان پیش رو پی‌اس‌جی را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کند. حتی در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی در مورد توافق امباپه با رئال مادرید منتشر شده و برخی منابع مدعی شدند که پیش قراردادی بین او و باشگاه اسپانیایی نیز امضا شده اما این مسئله هنوز به تایید نرسیده است.

1705964

 

اولویت پی‌اس‌جی در حال حاضر همچنان تمدید قرارداد امباپه است اما اگر کیلیان جدا شود، پاریسی‌ها باید برای جانشینی او، یک مهاجم بزرگ جذب کنند و برای این مهم، گزینه‌هایی هم مطرح شده‌اند.

اولین گزینه داروین نونیز مهاجم بنفیکاست. داروین در این فصل با 34 ثبت گل، خوش درخشیده و می‌تواند تیم پرتغالی را ترک کند. نیوکاسل، منچستریونایتد و چلسی دیگر مشتریان این بازیکن هستند. اوژوگو گزارش داده است که پی‌اس‌جی حاضر است برای خرید این ستاره مبلغ 120 میلیون یورو بپردازد هر چند که رقم فسخ قرارداد این بازیکن اروگوئه‌ای، مبلغ 150 میلیون یوروست.

1705309

همچنین شایعات تمایل پی‌اس‌جی به خرید دانجوما ستاره ویارئال هم به گوش می رسد. وینگر 25 ساله نیجریه‌ای فصل درخشانی در ویارئال داشته و یکی از عوامل عملکرد خوب تیم اونای امری در فصل جاری بوده و حالا پاریسی‌ها برای خرید وی ابراز آمادگی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها