کد خبر : 1824250 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 18:00 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب اولیه شهرخودرو مقابل پیکان؛

سیدعباسی و 3 تغییر بعد از باخت مقابل استقلال

سرمربی جوان تیم فوتبال شهرخودرو نفرات اولیه مدنظر خود را برای دیدار با پیکان تهران معرفی کرد.

سیدعباسی و 3 تغییر بعد از باخت مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه" بعد از 5 هفته شکست‌ناپذیری، عنابی‌پوشان مشهدی هفته گذشته در ورزشگاه آزادی در دقیقه 90 مغلوب استقلال شدند تا یک امتیاز حساس در مسیر بقا در لیگ برتر را از دست بدهند، هر چند که تساوی نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی در بازی همزمان باعث شد تا امیدهای تیم مشهدی به بقا کماکان زنده بماند.

شاگردان داوود سیدعباسی برای افزایش شانس خود جهت حضور در لیگ بیست و دوم و البته فاصله گرفتن از قعر جدول امروز در خانه محکوم به پیروزی برابر پیکان تهران هستند.

سیدعباسی که امروز تمامی نفرات خود را در اختیار داشته و نام بازیکنی به‌علت محرومیت یا مصدومیت از فهرست عنابی‌پوشان خارج نشده، به سراغ تغییر در ترکیب شهرخودرو رفته و در قیاس با مسابقه با استقلال، 3 تغییر در ترکیب شهرخودرو به چشم می‌خورد.

در خط هافبک، امیرحسین نعمتی جای خود را به محسن ربیع‌خواه داده و به جای محمدرضا فلاحیان هم از ابتدا محمد محمدزاده در ترکیب تیم مشهدی به میدان خواهند رفت؛ هم‌چنین تک مهاجم شهرخودرو هم تغییر کرده و با نظر سیدعباسی، رحمان جعفری امروز از ابتدا مقابل پیکان به میدان می‌رود.

ترکیب اولیه شهرخودرو مقابل پیکان:

یوسف بهزادی، محمدحسین حیدری، محمداحسان حسینی، مجتبی بیژن، مرتضی حسین‌زاده، ابراهیم رضازاده، علی طاهران، محسن ربیع‌خواه، محمد محمدزاده، ایوذر صفرزاده و رحمان جعفری

دیدگاه‌ها