کد خبر : 1824258 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 18:23 | 15K بازدید | 14 دیدگاه

موضع ما عوض نشده؛

اعلام رسمی بایرن؛ لواندوفسکی درخواست خروج داده

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ خبر از تمایل رابرت لواندوفسکی به جدایی از این باشگاه داد.

اعلام رسمی بایرن؛ لواندوفسکی درخواست خروج داده

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رابرت لواندوفسکی با باشگاه بایرن مونیخ در تابستان سال 2023 به اتمام می‌رسد و مذاکرات در ماه‌های اخیر برای تمدید قرارداد این بازیکن اثربخش نبوده است. بارسلونا اخیرا رسما برای توافق با این ستاره 34 ساله و لهستانی وارد عمل شده و به نظر می‌رسد خود رابرت لواندوفسکی نیز علاقه زیادی به انتقال به این باشگاه و بازی کردن در لالیگا در فصول آینده دارد.

1708330

در واقع به نظر می‌رسد پیشنهاد قرارداد طولانی‌مدت بارسلونا باعث ابراز علاقه رابرت لواندوفسکی به انتقال به بارسلونا شده و او تصور می‌کند تا چند سال دیگر می‌تواند به درخشش در همین سطح ادامه دهد. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ ضمن تایید این اخبار، تلویحا مدعی شد این باشگاه اجازه جدایی رابرت لواندوفسکی تا پایان فصل بعد را نخواهد داد.

حسن صالح حمیدزیچ پیش از بازی بایرن مونیخ مقابل ولفسبورگ به اسکای اسپورت آلمان گفت: "من با لواندوفسکی صحبت کردم و او در این گفت‌و‌گو به من گفت که نمی‌خواهد پیشنهاد ما برای تمدید قرارداد را بپذیرد و دوست دارد باشگاه بایرن مونیخ را ترک کند. او گفت که علاقه دارد تصمیم دیگری بگیرد، اما نگرش و رویکرد ما در مورد آینده این بازیکن تغییر نکرده است. لواندوفسکی تا 30 ژوئن سال 2023 با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد و این یک واقعیت است. من کاری با این مسائل ندارم و موضع ما همیشه روشن بوده است."

دیدگاه‌ها