کد خبر : 1824259 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 18:40 | 6.7K بازدید | 4 دیدگاه

سادیو مانه:

قهرمانی دوباره با لیورپول در ومبلی رویایی است

ساویو مانه رویای فتح جام حذفی فوتبال انگلیس در ورزشگاه تاریخی ومبلی را دارد.

قهرمانی دوباره با لیورپول در ومبلی رویایی است

به گزارش "ورزش سه"، امشب لیورپول و چلسی در فینال جام حذفی فوتبال انگلیس در ومبلی به مصاف هم خواهند رفت. قرمزها دور نیمه نهایی توانستند سیتی را 3-2 شکست دهند، در دیداری که سادیو مانه بسیار خوش درخشید. چلسی هم موفق به حذف پالاس شد. دو تیم در فینال جام اتحادیه هم برابر یکدیگر قرار گرفتند که لیورپول در ضربات پنالتی پیروز شد. لیورپول آخرین بار 16 سال پیش قهرمان جام حذفی شده است.

1704738

 

سادیو مانه در مصاحبه با وب‌سایت رسمی باشگاه لیورپول و در مورد جام حذفی فوتبال انگلیس گفت:« جام حذفی، فکر می‌کنم همه این تورنمنت را می‌ شناسند؛ خودم نیز مطمئناً. فتح این جام همیشه رویای من بود و همیشه فینال‌ها را تماشا می‌کردم و یادم است که در یکی از آنها نیز لیورپول برنده شد. حالا این شانس را دارم تا خودم در این فینال بازی کنم و قهرمان شوم.
این یک رقابت بزرگ بین ما و چلسی خواهد بود. ما در فینال جام اتحادیه هم برابر هم بازی کردیم و آن را بردیم، بنابراین این یک بازی انتقامی برای آنهاست. می‌دانیم که تیم خوبی داریم و قادریم هر تیمی را شکست دهیم. سعی می‌کنیم مانند همیشه از نقاط قوت خود استفاده کنیم و بازی را ببریم.»

1692978

 

مانه ادامه داد: «به یاد دارم اولین بار در سال 2012 و در بازی‌های المپیک، با سنگال مقابل اروگوئه در ومبلی بازی کردم. اولین بازی من در این ورزشگاه بود. یادم است مربی ما نمی‌توانست نام ومبلی را درست تلفظ کند و همه به این موضوع خندیدیم. من و هم‌تیمی‌هایم بی تاب بازی در ومبلی بودیم و تمام شب رویاپردازی می‌کردیم. حالا یک فینال دیگر را در ومبلی بازی کنم و این شگفت انگیز است. می‌خواهم از لحظه لذت ببرم.»

شرایط لیورپول:« ما در مقطع بسیار بسیار خوبی هستیم. چند ماه پیش ما در جام اتحادیه برابر همین چلسی قهرمان شدیم. نیازی نیست بیش از اندازه به خودمان فشار بیاوریم چون فینال، انگیزه لازم را در هر فوتبالیستی ایجاد می‌کند. می‌خواهیم تاریخ را از نو بنویسیم. نه‌تنها بازیکنان که فکر می‌کنم همه هواداران در سراسر جهان برای بردن دوباره این جام بسیار هیجان زده هستند. در چند سال اخیر ما قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا شده‌ایم و قهرمانی در جام حذفی برای ما، برای همه اعضای باشگاه و هواداران، اتفاق بسیار بزرگی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها