کد خبر : 1824318 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 22:06 | 18.1K بازدید | 9 دیدگاه

پیام‌احساسی هالند بعد از آخرین بازی با لباس دورتموند

ارلینگ هالند بعد از انجام آخرین بازی خود برای دورتموند پیام احساسی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

پیام‌احساسی هالند بعد از آخرین بازی با لباس دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، چهار روز پیش بود که باشگاه منچسترسیتی به شکل رسمی خبر از توافق با دورتموند بر سر انتقال ارلینگ هالند داد. در حقیقت از مدت‌ها قبل شایعات زیادی در رابطه با آینده این ستاره نروژی مطرح شده بود و از رئال مادرید و همین منچسترسیتی به عنوان گزینه های اصلی برای تیم بعدی هالند نام برده شد اما در پایان این تیم انگلیسی بود که گوی سبقت را ربود و این ماشین گلزنی جوان را به خدمت گرفت.

دورتموند امروز در چارچوب هفته پایانی رقابت های بوندسلیگا به مصاف هرتابرلین رفت و نهایتا موفق شد با نتیجه 2-1 حریف خود را شکست دهد. گل اول زنبور ها در بازی امروز توسط هالند به ثمر رسید؛ بازیکنی که آخرین بازی خود را با پیراهن دورتموند انجام داد و فصل آینده قرار است زیر نظر پپ گواردیولا کار کند.

هالند که در ورزشگاه وداعی احساسی با هواداران دورتموند و هم تیمی هایش داشت پس از بازی در صفحه اینستاگرام خود نیز نوشت: "پوشیدن این پیراهن چیزی جز لذت و افتخار نبوده است. در دورتموند، لحظات به یاد ماندنی را گذرانده‌ام، با افراد خاص و هم‌تیمی‌های خارق‌العاده ملاقات کرده‌ام، همچنین به هوادارانی اشاره کنیم که همیشه یار اضافی ما در زمین بوده اند. دیوار زرد واقعاً باورنکردنی است و چیزی است که حداقل یک بار در زندگی خود شاهد آن باشید. هیچ یک از این ها را هرگز فراموش نمی کنم! با تشکر از همه شما!"

1713292

دیدگاه‌ها