کد خبر : 1824324 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 22:30 | 23.6K بازدید | 12 دیدگاه

کابوس فینال حذفی؛ فن‌دایک هم مصدوم شد؟(عکس)

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول در پایان 90 دقیقه زمین را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در حالی امروز در دیدار فینال جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی رفته که در نیمه اول این مسابقه یک شوک به شاگردان یورگن کلوپ وارد شد؛ جایی که ستاره مصری قرمزها یعنی محمد صلاح دچار مصدومیت شد و نتوانست به کار ادامه دهد و جای خود را به دیوگو ژوتا داد.

دو تیم حملات زیادی روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما هیچ کدام از آنها نتیجه نداد تا بازی در پایان 90 دقیقه قانونی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند و کار به وقت اضافه کشیده شود. 

بعد از پایان وقت قانونی یک تعویض نگران کننده دیگر برای لیورپول اتفاق افتاد. جایی که ویرژیل فن دایک از زمین مسابقه خارج شد و جای خود را به جوئل ماتیپ داد.‌ هنوز مشخص نیست که دلیل تعویض مدافع هلندی دقیقا چه چیزی بوده است اما به نظر می‌رسد که برای او هم مشکلی به وجود آمده و به همین خاطر کلوپ مجبور به خارج کردن این بازیکن از زمین شده است.

1713302
1713303

مصدومیت محمد صلاح و احتمالاً ویرژیل فن دایک در حالی اتفاق افتاده که لیورپول باید دو هفته دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود و غیبت این دو بازیکن کلیدی می‌تواند یک کابوس برای قرمزهای آنفیلد تلقی شود.

دیدگاه‌ها