کد خبر : 1824340 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 23:26 | 18.3K بازدید | 4 دیدگاه

گرم کردن وریا برای دومین قهرمانی لیگ

دو وینگ‌بک کاملا آماده‌ی استقلالی‌ها پای ثابت تعویض‌های فرهاد مجیدی در هفته‌های اخیرند.

گرم کردن وریا برای دومین قهرمانی لیگ

به گزارش "ورزش سه" وقتی فرهاد مجیدی احمد موسوی را در ابتدای فصل مازاد اعلام‌ کرد انتقادات زیادی را به جان خرید اما حالا او می‌تواند فخر این تصمیمش را به منتقدان بفروشد.
با حضور صالح حردانی در نیم‌فصل سمت راست آبی‌ها حسابی پویا شد و وریا غفوری به همراه حردانی روزهای خوبی را رقم زدند و با بازی‌های متناوب به جای یکدیگر علاوه بر اینکه کانال راست استقلال را از هر مهره دیگری بی‌نیاز کردند،  با ارتباط خوبی که با هم برقرار کردند هیچ جایی برای حواشی و تنش در خصوص این پست باقی نگذاشتند و هر دو بازیکن هربار که به زمین آمدند با تمام توانشان برای موفقیت باشگاه تلاش کردند. این دو بازیکن که در بیشتر مسابقات به جای هم به میدان آمدند، امروز هم مثمر ثمر بودند و حردانی با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن تیمش بود و غفوری هم پس از حضور در زمین زهر حملات فولاد در جناح چپ را به خوبی گرفت.
هرچند امشب وریا به جای حردانی به زمین آمد اما آبی‌ها خیالشان راحت است که از این به بعد یک جانشین فوق‌العاده آماده برای کاپیتان‌شان دارند که می‌تواند سمت راست این تیم را به مانند همه‌ی سال‌های تاریخ این باشگاه قدرتمندتر از هر تیم دیگری در فوتبال ایران نشان دهد.

دیدگاه‌ها