کد خبر : 1824374 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 02:08 | 37.3K بازدید | 4 دیدگاه

مانه نتوانست این جام را از صلاح بگیرد (عکس)

با وجود پنالتی حساسی که سادیو مانه از دست داد، لیورپول توانست به قهرمانی جام حذفی انگلیس برسد.

به گزارش "ورزش سه"، فینال جام حذفی فوتبال انگلیس در جریان بازی گلی به همراه نداشت تا برای تعیین قهرمان، کار به ضربات پنالتی کشیده شود. شاگردان کلوپ هر چهار پنالتی نخست خود را به گل تبدیل کردند. آنها آخرین ضربه خود را در غیاب صلاح به مانه سپردند؛ دیگر ستاره سرخ پوشان در خط حمله از پس این ضربه برنیامد و آن را از دست داد.

مانه که چندی پیش همراه با مندی (دروازه بان چلسی) ستاره های سنگال در راه رسیدن به جام جهانی و کسب عنوان قهرمانی جام ملت های افریقا بود، ضربه پنالتی امشب خود را مقابل هموطنش از دست داد اما لیورپول در نهایت با درخشش آلیسون پیروز شد تا این بار مانه نتواند باعث دور ماندن دست صلاح از جام شود. 

1713396

در این دیدار پنالتی دوم چلسی توسط آسپلیکوئتا از دست رفت و همه چیز برای قهرمانی لیورپول آماده بود. اما مانه پنالتی پنجم را از دست داد تا کار به ضربات بعدی کشیده شود. میسون پنالتی هفتم چلسی را از دست داد، سیمیکاس این پنالتی را برای لیورپول گل کرد تا پنالتی از دست رفته مانه به از دست رفتن جام نیانجامد و این بازیکن در پایان در کنار صلاح این قهرمانی را جشن بگیرد.

مانه که طی مقطعی کوتاه دو بار در دوئل مصر – سنگال، مچ زوج خود در تیم باشگاهی اش را خوابانده بود، امشب در کنار او که به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شده بود، جشن قهرمانی جام حذفی را برگزار کرد. 

دیدگاه‌ها