کد خبر : 1824390 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 08:12 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

کمی از پول نفت را خرج تیم ما کنید

اسدی: در همان دقیقه به استقلال گل زدم

گلی که امین اسدی وارد دروازه نساجی کرد فقط یک گل یک امتیازی نبود بلکه به یک شهر امید به بقا را بخشید.

اسدی: در همان دقیقه به استقلال گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، امین اسدی گل تساوی نفت مسجدسلیمان را در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند تا تیمش متحمل شکست خانگی نشود. او در مورد نتیجه یک-یک به خبرنگار ما گفت: با احترام به تیم نساجی بازی یک طرفه کامل دست ما بود، اگر بازی را دیده باشید کاملا متوجه این قضیه می شوید. با بدشانسی توپ های ما به گل تبدیل نشد، وگرنه همان نیمه اول باید سه بر صفر می بردیم اما فوتبال است و قانون های آن نانوشته. روی صحنه یک گل خوردیم ولی خدا را شکر توانستیم حداقل امتیاز را در خانه بگیریم. امیدواریم که در ادامه هم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم، تمام تلاشمان را می کنیم تا تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان را در لیگ حفظ کنیم.
او به غیبت هواداران در بازی اشاره کرد و ادامه داد: همه فکر می کردند بازی با تماشاگر است ولی آن ها پشت در ماندند و اجازه ندادند داخل ورزشگاه بیایند. فکر می‌کنم به خاطر مسائل غیر فوتبالی بود وگرنه هواداران کاملا خونگرم و با شعوری داریم که با تیم نساجی هم ارتباط خوبی دارند و این دوتیم با هم صعود کردند. فقط به خاطر یکسری مسائل نتوانستند بیایند وگرنه بازی قبل خیلی مودبانه فقط تیم خودشان را تشویق کردند بدون اینکه آزاری برسانند. 
این بازیکن در مورد گلی که به عنوان بازیکن تعویضی به ثمر رساند تا نفت با کسب تساوی خیالش برای بقا کمی راحت‌تر شود عنوان کرد: به عنوان بازیکن تعویضی آمدم و  گلی که زدم زحمت همه بچه ها بود. ما حتی به این تک امتیازها هم نیاز داریم و من هم از شوق زیاد پیراهنم را درآوردم. فکر می‌کنم با دقیقه ۹۴ رابطه خوبی دارم چراکه سال گذشته که در تراکتور بودم در همین دقیقه به استقلال گل زدم.
وی در مورد تساوی شهر خودرو و شکست فجر گفت: برای همین می گویم تک امتیاز هم برای ما مهم است، انشاالله بازی های بعد ما با برد تمام شود. 
اسدی  در مورد دیدار بعدی افزود: بازی سنگینی با تیم گل گهر داریم، من خودم چند سال در سیرجان بودم و می دانم که شرایط خیلی خوبی دارند.  برخلاف تیم ما از لحاظ امکانات و سخت افزار خیلی خوب هستند، امیدوارم بتوانیم دست پر برگردیم. 
اسدی یادآور شد: امیدوارم مسئولین مسجدسلیمان کمی به خودشان بیایند و نگاهی به تیم ما داشته باشند، چون حق این شهر و مردمش است که بخشی از پول نفت را خرج تیم کنند، کارهای دیگر که برای مردم انجام نمی دهند حداقل هوای  تنها دلخوشی‌شان را داشته باشند.

دیدگاه‌ها