کد خبر : 1824395 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 09:18 | 9K بازدید | 7 دیدگاه

نگرانی فن‌دایک: امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، می‌گوید احساس درد در ناحیه زانو مانع از ادامه حضورش در فینال جام حذفی شد.

نگرانی فن‌دایک: امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در فینال رقابت‌های جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد. 
فن دایک در دقیقه 90 این بازی و در حالی که هنوز وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی پیش روی این تیم قرار داشت از زمین بازی بیرون آمده و جایش را به جوئل ماتیپ داد تا هواداران لیورپول را نگران کند. 
یورگن کلوپ پس از پایان بازی مدعی شد که احتمالا مصدومیت این بازیکن جدی نیست اما به نظر می‌رسد که این مدافع هلندی شخصا از وضعیتش نگران است. 

 

1713303


او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« امیدوارم که خوب باشم اما باید همه چیز را چک کنیم و شرایط را مورد بررسی قرار دهیم. من در نیمه اول وقتی استارت زدم، احساس درد و گرفتگی در پشت زانویم داشتم. با این حال به بازی ادامه دادم اما در آخر دیگر نتوانستم ریسک کنم  و باید به جوئل اعتماد می‌کردم. امیدوارم که مشکل خاصی نباشد و شرایطم خوب پیش برود.»
فن دایک در ادامه از تیمش و خصوصا آلیسون بکر برای کسب دومین جام قهرمانی در فصل 22-2021 تقدیر کرد و اظهار داشت:«یک جام دیگر به دست آوردیم. زمان زیادی از آخرین باری که این باشگاه موفق به فتح این جام شد می‌گذرد. هر دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. ما بهترین دروازه‌بان دنیا را داریم.»
لیورپول پیش از این موفق شده بود در فینال جام اتحادیه نیز برابر چلسی به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. آنها حالا در انتظار ادامه لیگ و البته فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید هستند.

دیدگاه‌ها