کد خبر : 1824412 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 11:00 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیکانی‌ها 5 پیروزی را در دقایق پایانی از دست دادند

آقامجتبی، کلافه از تساوی‌های لحظه آخری(عکس)

پیکان تهران در شرایطی امسال در 13 بازی به تساوی رسیده که در 5 مسابقه برد را با تساوی در دقایق پایانی عوض کرده است.

آقامجتبی، کلافه از تساوی‌های لحظه آخری(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در شرایطی که تا ثانیه های پایانی مقابل شهرخودرو یک بر صفر پیش بود و به نظر می رسید یک پیروزی دیگر را به دست آورده است، اما گل تساوی را دریافت کرد تا مجتبی حسینی و شاگردانش یکبار دیگر در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کنند.
تیم فوتبال پیکان در فصل جاری لیگ برتر با وجود جوانی بیش از حد و هزینه‌های پایین نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در بازی های مهمی نتیجه گرفته است. پیکانی ها اکنون در رده هفتم جدول رده بندی هستند و امیدوار بودند دیروز مقابل شهرخودرو به برد برسند و شرایط خود را بهبود ببخشند.
آنها عملکرد خوبی نیز در بازی دیروز داشتند و به گل نیز رسیدند اما یکبار دیگر گل تساوی را در دقایق پایانی دریافت کردند تا به یک امتیاز از این مسابقه برسند.
نکته قابل توجه درباره پیکان این است که آنها در فصل جاری لیگ برتر 13 بازی‌شان به تساوی کشیده شده و بعد از نساجی با رکورد 14 تساوی، در این زمینه دومین تیم لیگ در کنار آلومینیوم محسوب می شوند. عجیب اینکه پیکانی‌ها 5 بار وقتی از حریف خود پیش بودند و در آستانه کسب پیروزی قرار داشتند، در لحظات پایانی گل تساوی را خوردند.

1713474


پیکان در مصاف با نساجی در دور رفت در حالی که دو بر یک از حریف پیش بود، بعد از دقیقه 80 گل تساوی را خورد و آن مسابقه دو بر دو شد. در بازی با شهرخودرو در دور رفت پیکانی ها یک بر صفر پیش بودند اما یک اشتباه در وقت های اضافی سبب شد تا بازی با پنالتی مساوی شود.
مقابل آلومینیوم اراک در دور رفت خودروسازان یک بر صفر پیش بودند اما در دقایق پایانی روی یک ضربه کرنر گل مساوی را دریافت کردند. 
در بازی با فجرسپاسی شیراز در دور برگشت هم در حالی که پیکان یک بر صفر جلو بود و حرکت جوانمردانه مهاجم این تیم آنها را از گل دوم دور کرد، در ثانیه های پایانی گل مساوی را دریافت کرد تا آن بازی هم یک بر یک شد.
در نهایت اینکه روز گذشته مقابل شهرخودرو پیکان با گل ابراهیم صالحی می توانست حریف قعرنشین را شکست بدهد و جایگاه هفتم خود را تثبیت کند اما باز هم این تیم در دقایق پایانی گل خورد تا یک بار دیگر برد را با تساوی عوض کند.
مجتبی حسینی سرمربی پیکان قطعا از این بدشانسی تیمش بسیار دلخور است؛ اگر پیکان در 5 مسابقه مذکور در دقایق پایانی با تمرکز بیشتر ظاهر می شد و برد را از دست نمی داد، اکنون تیم جوان و توانمند مجتبی حسینی رتبه بالاتری هم در جدول رده بندی داشت. هرچند که برای پیکان با شرایط موجود کسب رتبه هفتم نیز یک اتفاق ویژه محسوب می شود که بازیکنان و کادرفنی برای حفظ آن تا پایان فصل تلاش خواهند کرد.

دیدگاه‌ها