کد خبر : 1824453 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:37 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

الان باید تک رقمی بودیم

ساکی: داور نمی‌گذارد تک رقمی باشیم

هافبک صنعت نفت می گوید اگر از داوری ضرر نمی کردند الان رتبه تک رقمی داشتند.

ساکی: داور نمی‌گذارد تک رقمی باشیم

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان مقابل آلومینیوم شکست خورد تا حریف انتقام بازی رفت را اینگونه گرفته باشد حسین ساکی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: اگر بازی را دیده باشید متوجه می شوید که ما خیلی بهتر بودیم و حداقل حق ما مساوی بود. گل اول آنها سالم نبود و گل سالم ما را نگرفتند. یعنی ما باید دو بر صفر نیمه اول را به رختکن می‌رفتیم. به نظر من تیم داوری به خصوص کمک داور خیلی ضعیف کار کرد.

او در مورد صحبت علی منصوریان مبنی بر اینکه در دیدار با فولاد و آلومینیوم مشکلات داوری علیه آن‌ها بوده، گفت: بله همانطور که گفتم در بازی با آلومینیوم آسیب دیدیم و در دیدار با فولاد هم همین اتفاق افتاد وگرنه نتایج بهتری می‌گرفتیم و تک رقمی می ماندیم.

این بازیکن در مورد مشکلات مالی که در این فصل گریبانگیر صنعت نفت بوده نیز گفت: همیشه مشکلات در صنعت نفت وجود دارد زیرا شرکت نفت یک قانونی دارد که نمی تواند تیم را حمایت کند و بالاخره اذیت می شدیم اما امسال به ۵۰ درصد رسیدیم امیدوار هستیم ۳۰ درصد دیگر به ما بدهند که پول منطقه آزاد است.

مدافع صنعت که فصل قبل از مهره  های تاثیر گذار این تیم بود در مورد اینکه چرا در این فصل شرایط ایده‌آل نداشت گفت: من حرف شما را قبول دارم زیرا در این فصل ۴,۵ مرتبه مصدوم شدم و به خاطر همین از شرایط خوبم فاصله گرفتم، انشاالله به آن روز ها بر می گردم‌. البته در این فصل هم در تمام بازی ها با تمام جانم بازی کردم‌.

ساکی در پایان در مورد دیدار بعدی تیمش گفت: بازی با مس رفسنجان سخت است، هر دو تیم در دیدار قبلی شکست خوردند و انگیزه ها برای برد بالا است. در خانه بازی داریم امیدوارم هواداران ما بیایند و با انرژی که به ما می دهند بتوانیم پیروز شویم.

دیدگاه‌ها