کد خبر : 1824454 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:38 | 36.1K بازدید | 10 دیدگاه

گلر آبی‌ها و غلبه بر جاذبه

وقتی سیدحسین بر جاذبه غلبه کرد

سیدحسین حسینی فاصله چندانی تا ثبت کلین‌شیت شانزدهم نداشت اما در ثانیه‌های پایانی، دروازه او باز شد.

به گزارش "ورزش سه"، یک ارسال پشت مدافعین به عارف غلامی رسید اما مدافع آبی‌ها در محاسباتش دچار اشتباه شد و توپ با عبور از او، میان سیدحسین حسینی و ساسان انصاری قرار گرفت و هر دو بازیکن با نهایت سرعت برای تصاحب توپ، در تلاش بودند.

حسینی که پیش‌ازاین در دیدار برابر سپاهان در وضعیت تقریباً مشابهی قرار گرفته بود و در اصفهان برای گرفتن توپ از محمدرضا حسینی از دروازه بیرون نیامده بود، این بار خارج از دروازه‌اش حضور داشت و با یک پرش بلند و دیدنی، با مشت توپ را دور کرد.

تصاویری که از لحظه پرش بلند سنگربان آبی‌ها منتشر شده، دیدنی است. گلری که گویی روی هوا راه می‌رود و برای نجات دروازه تیمش، بر جاذبه غلبه کرده است.

صحنه‌ای که دقایقی پس از پایان بازی استقلال، هزاران کیلومتر آنطرف‌تر و در انگلیس تکرار شد. جایی که رودیگر مدافع چلسی برای نجات دروازه تیمش روی هوا شیرجه زد و در حالی‌که برخلاف حسینی توانایی استفاده از دست‌هایش را نداشت، با هر دو پا مقابل شوت کیتا ایستادگی کرد و مانع از گلزنی این بازیکن شد.

1713537

سنگربان آبی‌ها در این صحنه توانست دروازه تیمش را از یک خطر بزرگ نجات دهد و چه‌بسا اگر ساسان انصاری به توپ می‌رسید و موفق به باز کردن دروازه استقلال می‌شد، سرنوشت بازی تغییر می‌کرد و شاگردان نکونام می‌توانستند با نتیجه دیگری از زمین مسابقه خارج شوند.
1713536

سیو حسینی زمانی ارزش بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم او در دقیقه ۵۰ دروازه تیمش را نجات داد که در آن زمان بازی بدون گل دنبال می‌شد و آبی‌ها ۳ دقیقه بعد توسط حسین‌زاده به گل نخست دست یافتند.

به هر شکل حسینی با عملکرد خوبی که در طول این فصل داشته، توانسته است خود را به کادرفنی تیم ملی نیز اثبات کند و اکنون گلر آبی‌ها در اندیشه افزایش تعداد کلین‌شیت‌های خود در لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها