کد خبر : 1824469 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 15:41 | 26.7K بازدید | 3 دیدگاه

باشگاه ذوب آهن: فیلم این گل را به جام جهانی بفرستید!

باشگاه ذوب آهن با انتشار بیانیه‌ای نسبت به قضاوت داور بازی تراکتور اعتراض کرد.

باشگاه ذوب آهن: فیلم این گل را به جام جهانی بفرستید!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار در حالی برابر تراکتور به تساوی رسیدند که در آخرین دقایق گل پیروزی بخش را به ثمر رساندند اما داور گل را مردود اعلام کرد.

این گل در حالی مردود شد که کارشناسان داوری اعتقاد داشتند هیچ آفسایدی رخ نداده است. در همین خصوص باشگاه ذوب آهن از عملکرد داور شکایت کرد و حالا بیانیه‌ای را هم منتشر کرده است:

بنابر احترامی که به‌همه متولیان محترم فوتبال و اکثریت قریب‌به‌اتفاق داوران شریف کشورمان قائلیم بنا را بر این گذاشته بودیم که استخوان در گلو و خار در چشم دیده بر خطاهای داوری بسته و امید به بهبود شرایط حاکم بر لیگ برتر فوتبال داشته‌باشیم ولی شوربختانه اتفاقات تاسف‌باری که در دیدار مقابل تیم تراکتورسازی تبریز افتاد به‌روشنی نشان داد که تا امروز همه امیدهایمان امیدی واهی به اصلاح امر داوری و سرابی فریبنده بوده است!

تصمیم عجیب و غیر قابل باور داور پس‌از مردود اعلام نمودن گل صحیح ذوب‌آهن در دقایق پایانی دیدار روز گذشته در حالی که همه گل را قبول کرده اند وحتی یک نفر هم معترض نشد متأسفانه نشان داد که همچنان حق‌کشی و آتش زدن به خرمن زحمات و تلاش‌های باشگاهها از جمله ذوب‌آهن رویه‌ای است که مبدل به روال گردیده‌است  و همچنان سوالات هواداران و دوستداران دل‌شکسته باشگاه ذوب‌آهن بی‌جواب و پاسخ خواهد ماند که چه خبر است ؟ این‌که در بازی با یک تیم از خطه شریف آذربایجان چرا داوری آذری‌زبان انتخاب می‌گردد و این‌که چرا همچنان داوران مهم‌ترین مسابقات فوتبال کشورمان فاقد سیستم رادیوی بی‌سیم جهت ارتباط سریع و فوری هستند، درحالی که اگر بخش اندکی از دریافت جرایم انضباطی صرف خرید سیستم ارتباطی می شد شاید حضور داور چهارم در کنار زمین موثری می شد، سوالاتی است که هرگز جوابی برای آن پیدا نخواهد شد.

در طول نیم‌قرن حضور پیوسته و تاثیرگذار باشگاه ذوب‌آهن در رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور و علی‌رغم همه صدماتی که به اذعان دوست و دشمن از ناحیه اشتباهات داوری متوجه این باشگاه  گردیده‌است نحوه قضاوت دیدار تراکتور و  و مردود اعلام نمودن گل صددرصد ذوب‌آهن در نوع خود بی‌نظیر و شگفت‌انگیز بود و لازم است مسئولین مربوطه جهت آموزش داوران جام جهانی قطر، فیلم مسابقه را برای مراجع مربوطه ارسال نمایند.

تا سیستمی حاکم باشد که داور، هرچه خواست انجام بدهد و هیچ فردی هم حق ندارد حرفی بزند وگرنه جریمه ها و محرومیت های سنگین شامل حالش خواهد شد وضع همین خواهد بود.

دیدگاه‌ها