کد خبر : 1824540 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 22:32 | 17.5K بازدید | 14 دیدگاه

میلان ۲-۰ آتالانتا؛ یک قدم تا فتح اسکودتو

میلان با ارائه یک نمایش حساب‌شده موفق شد با دو گل آتالانتا را شکست دهد.

میلان ۲-۰ آتالانتا؛ یک قدم تا فتح اسکودتو

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در یک بازی بسیار حساس و سرنوشت ساز در هفته ماقبل پایانی رقابت‌های سری‌آ میزبان آتالانتا بود که در پایان این بازی با نتیجه 2-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

بازی متعادل آغاز شده اما در دقیقه 10 آتالانتا می‌توانست روی یک ضد حمله به گل برتری دست پیدا کند اما تعلل بیش از حد داویده زاپاکاستا مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

1713719

در دقیقه 31 آتالانتا این فرصت را داشت‌ که گل برتری را به ثمر برساند اما واکنش فوق العاده دروازه‌بان میلان یعنی مارک مانیان باعث شد دروازه روسونری بسته باقی بماند.

در دقیقه 38 باز هم این آتالانتا بود که فرصت داشت گل برتری را به ثمر برساند اما ضربه داویده زاپاکاستا با اختلافی نسبتاً زیاد از کنار دروازه میلان به بیرون رفت.

در دقیقه 42 این بار میلان بود که روی حرکت خوب تئو هرناندز دروازه آتالانتا را تهدید کرد. پاس مدافع فرانسوی به رافائل لیائو رسید اما ضربه محکم این بازیکن با اختلاف زیاد از کنار دروازه آتالانتا راهی اوت شد.

در دقیقه 43 یک صحنه فوق‌العاده مشکوک در محوطه جریمه آتالانتا رخ داد؛ جایی که الیویه ژیرو روی زمین افتاد اما نه داور بازی و نه VAR خطایی تشخیص ندادند تا نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شود.

1713718

در دقیقه 54 میلان به یک ضربه آزاد دست یافت. تئو هرناندز پشت توپ ایستاد و درحالی‌که تصور می‌شد آن را به روی دروازه ارسال کند به شکل مستقیم دروازه آتالانتا را هدف قرار داد که توپ با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 57 بالاخره قفل دروازه‌ها شکسته شد و میلان توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. پاس فوق‌العاده جونیور مسیاس، رافائل لیائو را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق دروازه آتالانتا را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

1713714

در دقیقه 71 آتالانتا می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه سر دووان زاپاتا به شکل کاملا خطرناک و نفس‌گیر از کنار دروازه میلان به بیرون رفت.

در دقیقه 75 میلان کار آتالانتا را تمام کرد. حرکت فردی و فوق العاده تئو هرناندز که از زمین خودی آغاز شد با ضربه دقیق این ستاره فرانسوی همراه شد تا نتیجه 2-0 شود.

در دقیقه 85 میلان می‌توانست گل سوم را هم به ثمر برساند اما آنته ربیچ در یک موقعیت تک به تک نتوانست دروازه آتالانتا را باز کند. چند ثانیه بعد این آتالانتا بود که روی یک ضد حمله این موقعیت را داشت تا فاصله را به یک گل کاهش دهد اما فداکاری مدافعان میلان دروازه این تیم را نجات داد.

1713713

در ادامه بازی میلان به استادانه‌ترین شکل ممکن کار را کنترل کرد تا با همان دو گل به پیروزی دست پیدا کند و شاگردان استفانو پیولی تنها یک امتیاز تا فتح اسکودتو فاصله داشته باشد.

دیدگاه‌ها