کد خبر : 1824548 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 23:58 | 37K بازدید | 5 دیدگاه

قیچی تماشایی به دروازه استقلال نرسید(عکس)

فولاد در آستانه زدن یک گل دیدنی مقابل استقلال بود تا امیدوار به جبران نتیجه شود که توپ به تور دروازه آبی‌ها راه پیدا نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان پس از اینکه در دیدار شب گذشته مقابل استقلال با دو گل عقب افتاد، با نظر جواد نکونام دو تغییر انجام داد تا نیروی تازه‌ای به خط حمله تیمش بدهد و نتیجه را جبران کند که ساسان حسینی، بازیکن جانشین این تیم دو بار دروازه آبی‌پوشان را تهدید کرد ولی شوت‌های او تبدیل به گل نشد.

1713745

مهاجم جوان فولاد که سال گذشته هشت گل در نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند و یکی از گلزنان لیگ بود، دیشب انگیزه زیادی داشت تا دروازه استقلال را باز کند ولی دو شوت او با بدشانسی تبدیل به گل نشد و از کنار تیرک دروازه حسین حسینی عبور کرد.

ساسان حسینی که در دیدار مقابل استقلال دو شوت، دو پاس صحیح، یک پاس کلیدی، یک نبرد هوایی موفق و یک دریبل داشت، در دقیقه ۸۱ قصد داشت با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی دروازه استقلال را باز کند، اما ضربه آکروباتیک این بازیکن روی پرتاب اوت محمد آبشک و دفع ناقص عارف غلامی تبدیل به گل نشد و با اختلاف کمی از روی دروازه آبی‌پوشان به بیرون رفت.

1713746

فولاد خوزستان در ادامه نیز با حملات پردامنه یکی از گل‌های خورده مقابل استقلال را پاسخ داد، اما اگر یکی از دو ضربه مهاجم تعویضی نکونام هم تبدیل به گل می‌شد، آنها این شانس را داشتند تا از این بازی مهم یک امتیاز بگیرند.

دیدگاه‌ها