کد خبر : 1824595 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:27 | 219.1K بازدید | 24 دیدگاه

در انتظار جمعه شگفت انگیز آزادی؛

لحظه شماری برای پرستاره ترین فینال دنیا در تهران!

اگر همه چیز طبق پیش بینی جلو برود جمعه شاهد یک فینال فوق العاده در تهران خواهیم بود.

لحظه شماری برای پرستاره ترین فینال دنیا در تهران!

به گزارش "ورزش سه"، شاید تا همین چند هفته پیش کم‌تر کسی فکرش را می کرد که حضور ابر ستاره دنیای والیبال در تهران اتفاقی شدنی و ممکن باشد اما اگر در یکی دو روز گذشته سری به استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی زده باشید متوجه شده اید که این رویا برای والیبال‌دوستان تبدیل به واقعیت شده است.

همه چیز از یک سری شایعات در بین رسانه ها و فضای مجازی شروع شد؛ جایی که گفته شد باشگاه پیکان مذاکرات خود را با مودنا جهت به خدمت گرفتن اروین انگاپت و نیمیر عبدالعزیز برای حضور قدرتمند در جام باشگاه های آسیا آغاز کرده است. در ابتدا یک شرط مهم برای این قضیه گذاشته شد و‌ آن هم نرسیدن مودنا به فینال لیگ ایتالیا بود تا مشکلی برای زمانبندی حضور این ستاره‌ها در تهران به وجود نیاید. همین اتفاق هم رخ داد و مودنا از رسیدن به فینال لیگ ایتالیا بازماند تا مسیر برای انتقال انگاپت و عبدالعزیز به ایران هموار شود.

1713837


هر طور که بود باشگاه پیکان این هدف مهم را محقق کرد و توانست انگاپت و عبدالعزیز را جذب کند. البته این تنها کار بزرگ باشگاه تهرانی نبود چرا که آنها پیش از این دو ستاره بزرگ ایرانی یعنی سید محمد موسوی و سعید معروف را هم به خدمت گرفته بودند تا تیم دلربا و پرستاره پیمان اکبری کامل شده باشد.

1713835

 

1713838


با این تیمی که پیکان برای جام باشگاه های آسیا بست بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که قهرمانی آسانی در انتظار تیم تهرانی خواهد بود و شهداب با وجود ثبات و بازیکنان با کیفیت ایرانی‌اش شانس خیلی زیادی برای غلبه بر پیکان پر ستاره نخواهد داشت؛ بلافاصله بعد از این حدس و گمان ها بود که انفجار بمب های تیم یزدی نیز آغاز شد؛ جایی که در ابتدا این باشگاه اعلام کرد دو ستاره بزرگ والیبال دنیا یعنی گوردون پرین و داناوان را به خدمت گرفته است. دو ستاره ای که همچون انگاپت و نیمیر جزو نام های بزرگ والیبال دنیا محسوب می شوند.

اما این پایان ماجرا نبود و اوج کار شهداب یزد جذب یکی از بهترین ستاره های دنیای توپ و تور بود؛ جایی که آن ها موفق شدند سیمون کوبایی که بسیاری او را سرحال‌ترین والیبالیست حال حاضر دنیا می‌دانند را به خدمت بگیرند؛ غولی که همین چند روز پیش با تیم لوبه قهرمان سخت‌ترین لیگ والیبال دنیا یعنی لیگ ایتالیا شد.

1713832

 

1713833


شاید تا به اینجا تماشای رقابت‌های جام باشگاه های آسیا برای تماشاگر عام والیبال خیلی پر هیجان و جذاب نبوده باشد چرا که در مرحله گروهی تیم های با کیفیت کم تری حضور دارند. از طرفی انگاپت و نیمیر، دو ستاره خارجی پیکان هنوز با تمام توان خود ظاهر نشده اند و به نظر می‌رسد که آن ها انرژی خود را برای مراحل پایانی مسابقات ذخیره کرده اند. این قضیه در مورد خارجی های شهداب نیز وجود داشته به علاوه این که سیمون هم هنوز به ترکیب شهداب اضافه نشده است.

1713831

 

1713834


پس فعلا منتظر بمانید مخصوصا برای پنج شنبه و جمعه پر هیجان سالن ۱۲ هزار نفری آزادی؛ در حقیقت اگر همه چیز طبق پیش بینی جلو برود دو‌ تیم ایرانی و پرستاره پیکان و شهداب روز جمعه برگزار کننده بازی فینال جام باشگاه‌های آسیا خواهند بود؛ مسابقه ای که می توان به جرات از آن به عنوان یکی از پر ستاره ترین فینال های دنیای والیبال نام برد و احتمالا پر ستاره ترین فینالی که در ایران برگزار شده است. پس منتظر روز جمعه بمانید تا در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی یا از پای تلوزیون یک فینال پر از ستاره را تماشا کنید؛ فینالی که احتمالا با این بازیکنان، در سطح جهانی نیز با بازخوردهای قابل توجهی همراه خواهد بود.

مهدی اسدی

دیدگاه‌ها