کد خبر : 1824603 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:04 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

معروف - مهدوی؛ به امید دیدار دوباره در فینال بزرگ

با روند حال حاضر مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا احتمالا در فینال تمام ایرانی این تورنمنت باید منتظر تقابل دیدنی دو رفیق قدیمی باشیم.

معروف - مهدوی؛ به امید دیدار دوباره در فینال بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، در دو تیم ایرانی حاضر در جام باشگاه‌های آسیای والیبال علاوه بر حضور ستاره‌های دنیای والیبال، ستاره‌های نسل طلایی والیبال ایران همچون حمزه زرینی، مهدی مهدوی، سعید معروف، محمد موسوی و‌... حضور دارند تا حال و هوای جذابی بر این مسابقات برای علاقه‌مندان ایرانی حاکم باشد.

تیم پیکان با جذب سعید معروف باعث شد تقابل احتمالی کاپیتان‌های سابق تیم ملی در آسیا میان او و مهدوی شکل بگیرد. شهداب یزد که مهدی مهدوی را در ترکیب خود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به همراه پیکان فینالیست خواهد شد تا در این فینال تمام ایرانی، علاقه‌مندان به والیبال نظاره‌گر جدال مهیج پاسورهای سابق تیم ملی ایران باشند‌.

1712329


در هفته گذشته معروف و مهدوی در سالن ۱۲هزارنفری آزادی با یکدیگر رو به رو شدند که برخوردی گرم و صمیمانه‌ای میان آن‌ها شکل گرفت. این دو پاسور از سال ۲۰۰۳ در تیم ملی جوانان کنار یکدیگر بودند و تا سال ۲۰۱۵ که مهدوی از تیم ملی خداحافظی کرد به تناوب در ترکیب حاضر می‌شدند.

باید دید در صورت تقابل این دو رفیق قدیمی در فینال کدام یک موفق به خواباندن مچ دیگری و بالا بردن جام قهرمانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها