کد خبر : 1824608 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:18 | 31.5K بازدید | 25 دیدگاه

حرکت عجیب داور دیدار رئال-کادیز (عکس)

داور بازی شب گذشته رئال مادرید برابر کادیز با اقدامی عجیب حواشی‌ای را پیرامون این بازی ایجاد کرد.

حرکت عجیب داور دیدار رئال-کادیز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لالیگا به مصاف کادیز رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد. 
این بازی برای رئالی‌ها تشریفاتی به حساب می‌آمد، چرا که آنها سه هفته قبل موفق شدند قهرمانی خودشان در این رقابت‌ها را مسجل کرده و جام قهرمانی را نیز دریافت کنند.
بر اساس رسمی قدیمی در رقابت‌های لالیگا، در صورت مسجل شدن قهرمانی تیم صدرنشین پیش از پایان رقابت‌ها، تیم‌های حریف در بازی‌های پیش‌رو می‌توانند برای ادای احترام به این تیم قبل از بازی برای بازیکنان آنها تونل افتخار بزنند. 
اولین بازی پس از قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید دربی شهر مادرید برابر اتلتیکو بود که بازیکنان تیم رقیب و همشهری از تونل زدن برای شاگردان کارلو آنچلوتی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو خودداری کرده و مدعی شدند که این کار باعث ناراحتی هواداران این تیم خواهد شد. 
با این حال لوانته هفته گذشته برای این تیم تونل افتخار زد و این بار نیز نوبت کادیز بود که در دیدار شب گذشته این رسم را پیش از بازی برابر رئال به جا بیاورد. 

 

1713852


با این حال، اتفاق عجیبی که در این بازی رخ داد حضور متئو لاهوز، داور سرشناس اسپانیایی، در کنار بازیکنان حریف در این تونل افتخار بود که به تشویق بازیکنان رئال مشغول شد. 
این موضوع حواشی بسیاری را به دنبال داشته، چرا که پیش از این بارها نسبت به قضاوت این داور در رقابت‌های لالیگا و سوت‌هایی که علیه یا به سود رئال مادرید زده بود اعتراض شده بود.

دیدگاه‌ها