کد خبر : 1824639 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:18 | 15.9K بازدید | 2 دیدگاه

ورزشگاه پاس، میزبان نساجی – هوادار؛

رکورد جهانی نساجی به شش رسید

نساجی بازی خانگی این هفته خود را در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می کند.

رکورد جهانی نساجی به شش رسید

به گزارش "ورزش سه"، با وجود وعده هایی که پیش از شروع لیگ بیست و یکم داده شده بود، زمین خانگی نساجی در طول این فصل هم به بهره برداری نرسید تا این تیم پرهوادار، خانه به دوش ترین تیم لیگ لقب گرفته و برای برگزاری بازی های خانگی خود، ایران گردی کند.

به دلیل آماده نشدن ورزشگاه وطنی، نساجی در طول فصل در پنج ورزشگاه شهدای ساری - نقش جهان - امام رضای مشهد - آزادی - انقلاب کرج از میهمانان خود پذیرایی کرده تا کمترین بهره را از امتیاز میزبانی ببرد.

نساجی روز پنج شنبه در هفته بیست و هشتم لیگ برتر میزبان هوادار است. آن گونه که صبح امروز خبر داده بودیم، باشگاه  هوادار پیشنهاد برگزاری این بازی را در ورزشگاه پاس قوامین داده بود؛ پیشنهادی که با موافقت باشگاه نساجی مواجه شد. به این ترتیب نساجی در ششمین ورزشگاه متفاوت این فصل، بازی خانگی خود را برگزار خواهد کرد تا به یک رکورد در سطح جهانی دست پیدا کند چرا که قطعا هیچ مورد مشابهی حداقل در سطح لیگ برتر یک کشور تا کنون رخ نداده است.

روند آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی با پیگیری هایی که اخیرا صورت گرفته، دوباره سرعت گرفته است. طبق آن چه که وعده  داده شده، وطنی می تواند از بازی های فصل بعد نساجی میزبانی کند. البته باید منتظر ماند و دید که این وعده به سرنوشت وعده سال گذشته که نتیجه آن را اینک می بینیم دچار می شود یا سرانجام شاهد خانه دار شدن نساجی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها