کد خبر : 1824647 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:14 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

3 بازی در 4 روز؛ نگرانی بابت چمن ورزشگاه پاس

ورزشگاه پاس قوامین در فاصله 4 روز از 3 مسابقه در لیگ یک و لیگ برتر پذیرایی خواهد کرد.

3 بازی در 4 روز؛ نگرانی بابت چمن ورزشگاه پاس

به گزارش "ورزش سه"، امروز مشخص شد که تیم نساجی مازندران در تهران از تیم هوادار در هفته بیست و هشتم لیگ برتر میزبانی خواهد کرد و بازی دو تیم در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود.
مسئولان نساجی برای آنکه بتوانند در تهران میزبانی کنند، درخواست دادند تا بازی از روز پنجشنبه به روز چهارشنبه بیاید و دلیل این مساله هم بازی پیکان و فولاد در روز پنجشنبه در ورزشگاه پاس قوامین است.
از سوی دیگر امروز(دوشنبه) هم دیدار سایپا و شاهین بوشهر در رقابت های لیگ دسته اول برگزار می‌شود و با یک محاسبه سرانگشتی می‌توان فهمید که 3 بازی از لیگ یک و لیگ برتر طی 4 روز در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود.
این در شرایطی است که شهر تهران در فصل جاری رقابت های لیگ برتر با کمبود شدید ورزشگاه مواجه بود و حتی در مقاطعی پیکان و هوادار مجبور شدند برای میزبانی از حریفان خود به شهرستان کرج بروند. از این رو اگرچه مجموعه پاس متعلق به بانک سپه است و یک مجموعه خصوصی به شمار می‌رود اما وظیفه هر کسی است که در حفظ و نگهداری چمن این ورزشگاه کوشا باشد.
عملا در حال حاضر ورزشگاه های پاس و آزادی دو ورزشگاهی هستند که می‌شود در آنها بازی لیگ برتر و لیگ یک برگزار کرد. به همین خاطر نگرانی هایی بابت آسیب دیدن چمن مجموعه پاس قوامین وجود دارد.
بایددید مدیران این مجموعه چگونه عمل خواهند کرد و آیا قادر خواهند بود چمن ورزشگاه خود را با توجه به برگزاری 3 مسابقه در طول 4 روز در سطح مطلوب نگه دارند یا خیر. خصوصا اینکه در ادامه مسابقات لیگ یک و لیگ برتر هم قرار است 4 مسابقه دیگر تیم های پیکان، هوادار و سایپا در این ورزشگاه برگزار شود. این در شرایطی است که بازی هفته پایانی نساجی در ورزشگاه پاس برگزار نشود.

دیدگاه‌ها