کد خبر : 1824694 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 20:41 | 73.4K بازدید | 15 دیدگاه

بارسلونا برای جذب لواندوفسکی رقیب پیدا کرد

بنابر ادعای گاردین چلسی نیز به کورس رقابت برای جذب رابرت لواندوفسکی اضافه شده است.

بارسلونا برای جذب لواندوفسکی رقیب پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز شنبه در هفته پایانی رقابت‌های بوندس‌لیگا و در یک دیدار کاملا تشریفاتی مهمان ولفسبورگ بود و نهایتاً با تساوی 2-2 برابر حریف خود متوقف شد؛ یک امتیازی که طعم تلخی برای شاگردان یولیان ناگلزمان داشت چرا که پیش از بازی حسن صالح حمیدزیچ خبر تلخی را به هواداران بایرن داد.

مدیر ورزشی بایرن پیش از دیدار برابر ولفسبورگ درباره لواندوفسکی گفت: "من با لواندوفسکی صحبت کردم و او در این گفت‌و‌گو به من گفت که نمی‌خواهد پیشنهاد ما برای تمدید قرارداد را بپذیرد و دوست دارد باشگاه بایرن مونیخ را ترک کند. او گفت که علاقه دارد تصمیم دیگری بگیرد، اما نگرش و رویکرد ما در مورد آینده این بازیکن تغییر نکرده است. لواندوفسکی تا 30 ژوئن سال 2023 با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد و این یک واقعیت است. من کاری با این مسائل ندارم و موضع ما همیشه روشن بوده است."

1713220

همچنین خود لواندوفسکی نیز بعد از بازی دیروز تایید کرد که احتمالاً این آخرین باری بوده که او با لباس بایرن به میدان رفته است. همچنین ستاره لهستانی این مسئله که به حسن صالح حمیدزیچ در خواست جدایی داده هم تایید کرد.

به نظر می‌رسد که بارسلونا اصلی‌ترین گزینه ستاره لهستانی محسوب می‌شود و خود این بازیکن نیز علاقه زیادی به کار زیر نظر ژاوی هرناندز دارد اما در همین راستا گاردین گزارش جدیدی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه چلسی نیز به کورس رقابت برای به‌خدمت گرفتن این ستاره گلزن اضافه شده است. البته این منبع انگلیسی نیز تایید کرده که اولویت لواندوفسکی پیوستن به بارسلوناست و همین موضوع کار چلسی برای جذب او را دشوار می‌کند. لواندوفسکی به بازی در لیگ برتر انگلیس خیلی مطمئن نیست اما در عین حال توماس توخل یکی از تحسین کنندگان بزرگ او محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها