کد خبر : 1824701 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 21:40 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

استقلال ملاثانی 6 – ماشین سازی تبریز یک

لیگ یک/ پیروزی شیرین استقلال با هت‌تریک عبدویی

تیم فوتبال استقلال ملاثانی با پیروزی پر گل 6 بر یک برابر ماشین سازی، از منطقه سقوط فاصله گرفت.

لیگ یک/ پیروزی شیرین استقلال با هت‌تریک عبدویی

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته سی ام رقابت های دسته یک موسوم به لیگ آزادگان امروز با برگزاری دیدارهای همزمانی برگزار شد که در یکی از این بازی ها تیم فوتبال استقلال ملاثانی میزبان ماشین سازی بود که شاگردان ابراهیم اشکش با پیروزی پر گل، از قعر جدول فاصله گرفتند.

نکته عجیب درخصوص استقلال ملاثانی این است که آنها پیش از بازی امروز در 15 هفته گذشته شکستی را متحمل نشده بودند اما به دلیل تساوی های سریالی در منطقه خطر قرار داشته و برای بقا می جنگیدند و به همین دلیل در بازی امروز در اندیشه کسب پیروزی برابر تیم سقوط کرده ماشین سازی بودند.

مقاومت تیم تبریزی تا دقایق پایانی نیمه نخست به طول کشید تا اینکه محمدامین سعیداوری در دقیقه 42 گل نخست میزبان را به ثمر رساند و نیمه اول با برتری یک بر صفر استقلال ملاثانی به پایان رسید.

اما در نیمه دوم طوفان شاگردان اشکش آغاز شد و این تیم با هت تریک سجاد عبدویی در دقایق 50، 70 و 75 و تک گل های ایمان رئیسی در دقیقه 56 و مصطفی کیانی در دقیقه 86 در برابر تک گل بابک علیزاده موفق شدند با نتیجه 6 بر یک از سد ماشین سازی عبور کرده و سه امتیاز شیرین را از آن خود کنند.

با این پیروزی و با توجه به شکست رایکای بابل و ویستا توربین و توقف سایپا، استقلال ملاثانی 36 امتیازی شد و به رتبه سیزدهم جدول رده بندی صعود کرد تا فاصله آنها با منطقه سقوط به 4 امتیاز برسد. ماشین سازی نیز که پیش از این سقوطش به دسته دوم قطعی شده، با همان 11 امتیاز و دریافت 69 گل، در قعر جدول باقی ماند.

دیدگاه‌ها