کد خبر : 1824705 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 21:45 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری آستارا 2 استقلال خوزستان 0

لیگ یک / کولاک 10 دقیقه‌ای برای بقای آستارا

شاگردان رأفت با گلزنی پاداش و زبرجد موفق شدند برابر استقلال خوزستان جشن پیروزی بگیرند.

لیگ یک / کولاک 10 دقیقه‌ای برای بقای آستارا

به گزارش "ورزش سه" یکی از دیدارهای هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال ایران امشب از ساعت 19:30 در ورزشگاه وحدت آستارا میان تیم شهرداری آستارا و استقلال خوزستان برگزار شد؛ نبرد دو تیمی که شانس صعود به لیگ برتر را ندارند و برای تثبیت موقعیت خود در میانه‌های جدول تلاش می‌کنند.

آبی‌های اهوازی در سومین حضور سیروس پورموسوی به‌عنوان مدیرفنی، به دنبال کسب 3 امتیاز بیرون از خانه برای تثبیت موقعیت‌شان در نیمه بالای جدول بودند و در مقابل تلاش آستارایی‌ها، رسیدن به 3 امتیاز خانگی با هدف آسودگی خیال از بقا در لیگ یک و فاصله گرفتن از جمع تیم‌های فانوس به دست بود.

نیمه اول نبرد شاگردان رأفت و پورموسوی علی‌رغم خلق چند موقعیت گلزنی برنده نداشت تا نیمه دوم با حساسیت و هیجان بیشتری پیگیری شود؛ بازیکنان شهرداری آستارا که به سه امتیاز مسابقه امروز نیاز مبرمی داشتند، در نیمه دوم نمایش تهاجمی‌تری را از خود نشان دادند.

سرانجام حملات شهرداری آستارا به گل ختم شد و فرشید پاداش مهاجم فرصت‌طلب این تیم در دقیقه 83 توانست قفل دروازه استقلال خوزستان را شکست؛ در ادامه بازی، حملات شاگردان رأفت ادامه پیدا کرد و در اوقات تلف شده، خشایار زبرجد موفق شد گل دوم را به سود تیمش به ثمر برساند تا شاگردان پایان رأفت به پیروزی ارزشمندی در خانه دست پیدا کنند.

آستارایی‌ها با این 3 امتیاز مهم در خانه توانستند 39 امتیازی شوند و در جایگاه نهم جدول جای گرفتند تا خیال شاگردان رأفت از بقا در لیگ یک آسوده شود؛ در مقابل استقلال خوزستان برای دومین بازی متوالی شکست خورد تا آن‌ها رتبه هفتم جدول را از دست بدهند و با 39 امتیاز در جایگاه هشتم جای گرفتند.

دیدگاه‌ها