کد خبر : 1824718 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 23:10 | 55.9K بازدید | 6 دیدگاه

سکوت بنزما درباره پنالتی چیپ برابر سیتی شکست

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، توضیح کوتاهی درباره پنالتی چیپی که مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند، ارائه داد.

سکوت بنزما درباره پنالتی چیپ برابر سیتی شکست

به گزارش "ورزش سه"، گزاف نیست اگر بگوییم که کریم بنزما به تنهایی بخش زیادی از بار صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی ‌این تیم در لالیگا را به دوش کشیده است. ستاره فرانسوی هت‌تریک برابر پاری‌سن‌ژرمن را مقابل چلسی نیز تکرار کرد تا رئال مادرید به نیمه نهایی چمپیونزلیگ صعود کند. او همچنین در دیدار برگشت که در سانتیاگو برنابئو برگزار شد گل دوم و صعودبخش رئال برابر چلسی را به ثمر رساند.

درخشش خیره کننده کریم بنزما در دیدار نیمه نهایی نیز ادامه داشت و او موفق شد در دیدار رفت این تیم برابر منچستر سیتی در اتحاد دو گل به ثمر برساند. یکی از گل‌های ستاره فرانسوی در آن بازی از روی نقطه پنالتی و با یک حرکت پر ریسک به ثمر رسید؛ جایی که بنزما با یک پنالتی چیپ دروازه ادرسون را باز کرد.‌ او همچنین در دیدار برگشت گل سوم و صعود بخش رئال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

1709234

بنزما حالا در مصاحبه‌ای کوتاه درباره تصمیم خود برای زدن پنالتی به شکل چیپ مقابل سیتی گفت: "در چنین بازی‌هایی که فشار زیادی وجود دارد من منتظر زمان مناسب برای انجام این کار بودم. فشاری که به شما اجازه می‌دهد چنین حرکاتی انجام دهید."

گفتنی است رئال مادرید شنبه دو هفته بعد در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول خواهد رفت و قطعاً کارلو آنچلوتی در آن بازی نیز حساب ویژه‌ای روی کریم بنزما و درخشش او باز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها