کد خبر : 1824720 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 23:25 | 34.8K بازدید | 6 دیدگاه

موضع غیرمنتظره رئیس‌ بایرن درباره آینده لواندوفسکی

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ‌ تاکید کرد که رابرت لواندوفسکی با این تیم قرارداد دارد و به آن پایبند است.

موضع غیرمنتظره رئیس‌ بایرن درباره آینده لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ پیش از دیدار ابتدای هفته این تیم برابر ولفسبورگ در مصاحبه‌ای گفت: "من با لواندوفسکی صحبت کردم و او در این گفت‌و‌گو به من گفت که نمی‌خواهد پیشنهاد ما برای تمدید قرارداد را بپذیرد و دوست دارد باشگاه بایرن مونیخ را ترک کند. او گفت که علاقه دارد تصمیم دیگری بگیرد، اما نگرش و رویکرد ما در مورد آینده این بازیکن تغییر نکرده است. لواندوفسکی تا 30 ژوئن سال 2023 با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد و این یک واقعیت است. من کاری با این مسائل ندارم و موضع ما همیشه روشن بوده است."

همچنین خود ستاره لهستانی نیز بعد از این دیدار به‌نوعی علاقه‌اش برای جدایی از بایرن را تایید کرد. جایی که لواندوفسکی گفت: "احتمال زیادی دارد که این دیدار، آخرین بازی من با لباس بایرن مونیخ باشد. البته نمی‌توانم این موضوع را به‌طور 100 درصد تایید کنم، اما ممکن است این آخرین بازی من باشد. من و باشگاه می‌خواهیم بهترین راه حل را پیدا کنیم.
می‌توانم تایید کنم که با حسن صالح حمیدزیچ صحبت کرده و به او اطلاع دادم که تصمیمم گرفته شده و قراردادم را با بایرن مونیخ تمدید نمی‌کنم. هر دو طرف باید به آینده فکر کنند و ما بهترین راه حل را برای هر دو طرف پیدا کنیم."

1713261

در حقیقت همه این اظهار نظر حاکی از آن است که رابرت لواندوفسکی تصمیم نهایی خود را برای جدایی اتخاذ کرده و نمی‌خواهد در بایرن بماند. از طرفی صحبت‌های حسن صالح حمیدزیچ نیز نشان داد که بایرن مونیخ نیز این مسئله را قبول کرده اما به نظر می‌رسد که این اتفاق در مورد رئیس باشگاه آلمانی رخ نداده است.

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ درباره شایعات که پیرامون لواندوفسکی مطرح می‌شود گفت: "در چند روز گذشته بارها و بارها گفته‌ام؛ رابرت لواندوفسکی تا سال 2023 قرارداد دارد و او آن را به اتمام خواهد رساند. هرکسی که رابرت را در طول جشن قهرمانی در روز شنبه در نوکربرگ و روز بعد در بالکن تالار شهر دیده باشد، هیچ ناراحتی را در او احساس نمی‌کند."

دیدگاه‌ها