کد خبر : 1824757 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:21 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

حادثه ترسناک برای مدافع نیوکاسل برابر آرسنال (عکس)

فابیان شار، مدافع نیوکاسل، شب گذشته لحظات سختی را در دیدار برابر آرسنال تجربه کرد.

حادثه ترسناک برای مدافع نیوکاسل برابر آرسنال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیوکاسل شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.
در حالی که نیمه دوم این بازی تازه آغاز شده بود، ادی انکیتا برای تصاحب یک توپ به هوا پرید و برخوردی با یکی از مدافعان تیم حریف داشت که باعث مصدومیت شدید او شد. 

 

1714086


شار پس از این صحنه روی زمین افتاد و سکوت ورزشگاه 52 هزار نفری نیوکاسل را در بر گرفت و هم تیمی‌های او از تیم پزشکی خواستند که هرچه سریع‌تر خودشان را به این بازیکن برسانند. 

 

1714087

 

امیل کرفت، دیگر مدافع میانی نیوکاسل، سعی کرد پیش از رسیدن تیم پزشکی با انجام اقدامات اولین مانع از برگشتن زبان به حلق این بازیکن شده و به نوعی جان او را در لحظات حساس اولیه نجات دهد. 
در حالی که این مدافع بی‌حرکت روی زمین دراز کشیده و همه پر از اضطراب و نگرانی بودند، انکیتا کارت زردی دریافت کرد و کمک داور ویدیویی با بررسی مجدد صحنه اعلام کرد که نیازی به نشان دادن کارت قرمز به این بازیکن نیست. 

 

1714088


در نهایت همه چیز به خیر گذشت و شار توانست از جایش بلند شده و پس از دریافت درمانی طولانی مدت زمین بازی را با پای خودش ترک کرده و روی نیمکت بنشیند تا پیروزی تیمش در ادامه بازی را از کنار زمین مشاهده کند. 
این نتیجه غیرمنتظره باعث شد که امیدهای آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده تا حد زیادی از بین برود.

دیدگاه‌ها