کد خبر : 1824776 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:44 | 773 بازدید | 0 دیدگاه

نتایج کمانداران کشورمان در مسابقات کاپ جهانی کره‌جنوبی

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی مسابقات کاپ جهانی کره‌جنوبی مشخص شد.

نتایج کمانداران کشورمان در مسابقات کاپ جهانی کره‌جنوبی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مرحله مقدماتی مرحله دوم مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی در کره جنوبی برگزار شد. کمانداران کشورمان در ماده کامپوند به مصاف رقبای خود رفتند.

امیر کاظم‌پور در مرحله مقدماتی کامپوند مسابقات کره‌جنوبی با امتیاز 698 در رده سی‌ام قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از آلمان برود.

محمد صالح پالیزبان، در مرحله مقدماتی کامپوند مسابقات کره‌جنوبی با امتیاز 694 در رده چهلم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از استونی برود.

سید حسام الدین کوثر در مرحله مقدماتی کامپوند مسابقات کره‌جنوبی با امتیاز 692 در رده چهل و هشتم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از دانمارک برود.

حمزه نکویی در مرحله مقدماتی کامپوند مسابقات کره‌جنوبی با امتیاز 685 در رده پنجاه و سوم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از آمریکا برود.

کوثر خشنودی‌کیا در مرحله مقدماتی کامپوند مسابقات کره‌جنوبی با امتیاز 696 در رده چهارم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی در دور دوم باید با برنده دیدار آلمان و دانمارک بازی کند.

سیده ویدا حلیمیان در مرحله مقدماتی کامپوند مسابقات کره‌جنوبی  با امتیاز 683 در رده بیست و سوم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از قزاقستان برود.

راحله فارسی در مرحله مقدماتی کامپوند مسابقات کره‌جنوبی با امتیاز 681 در رده بیست و هفتم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از هند برود.

گیسا بایبوردی در مرحله مقدماتی کامپوند مسابقات کره‌جنوبی با امتیاز 670 در رده چهلم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از کرواسی برود.

تیم کامپوند مردان کشورمان با ترکیب امیر کاظم‌پور، سید حسام الدین کوثر و محمد صالح پالیزبان با امتیاز 2084 در رده دهم مرحله مقدماتی ایستاد. تیم ایران در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم مکزیک می‌رود.

تیم کامپوند بانوان کشورمان با ترکیب کوثر خشنودی‌کیا، سیده ویدا حلیمیان و راحله فارسی با امتیاز 2060 در رده دوم مرحله مقدماتی ایستاد. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده تیم‌های سوئیس و ترکیه می‌رود.

تیم کامپوند میکس کشورمان با ترکیب کوثر خشنودی‌کیا و امیر کاظم‌پور با امتیاز 1394 در رده هفتم قرار گرفت. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف تیم استونی می‌رود.

دیدگاه‌ها