کد خبر : 1824781 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:46 | 19.1K بازدید | 6 دیدگاه

کلوپ: معلوم است که به امباپه علاقه داریم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید هیچکس نمی‌تواند توانایی‌ها و درخشش کیلیان امباپه را نادیده بگیرد.

کلوپ: معلوم است که به امباپه علاقه داریم!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی ملحق شود. 
شایعات بسیاری در چند ماه اخیر درباره آینده این بازیکن به گوش رسیده و بسیاری از رسانه‌ها مدعی شدند که او در فصل آینده با پیراهن رئال مادرید به میدان خواهد رفت. 
با این حال در روزهای گذشته برخی از رسانه‌های فرانسوی از علاقه باشگاه لیورپول به جذب این بازیکن و احتمال حضور این مهاجم فرانسوی در آنفیلد برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر خبر داده بودند. 
پیش از این گفته می‌شود که لیورپول از زمان حضور این بازیکن در موناکو، عملکرد او را زیر نظر داشته و امباپه نیز پیش از این گفته بود که علاقه بسیاری به سبک بازی این تیم لیگ برتری تحت هدایت کلوپ دارد.

 

1713116


کلوپ در پاسخ به سوالی درباره این شایعات مطرح شده به خبرنگاران گفت:« البته که ما هم به امباپه علاقه داریم چون ما کور نیستیم اما هیچ حرفی درباره بازیکنی که با باشگاهی دیگر قرارداد دارد نمی‌زنیم. همه چیز بین ما و امباپه خوب است و اگر کسی هست که به او علاقه نداشته باشد، باید خودش را زیر سوال ببرد!»
این مربی آلمانی در ادامه و درباره این که آیا احتمال انتقال این بازیکن به لیورپول وجود دارد یا خیر اظهار داشت:« نه، ما توانایی این که در چنین رقابت‌هایی شرکت کنیم را نداریم. احتمالا باشگاه‌های دیگری در این رقابت هستند اما مشکلی نیست. او همچنان از نظر ما بازیکنی بسیار خوب و بزرگ است.»

دیدگاه‌ها