کد خبر : 1824792 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:47 | 23.3K بازدید | 22 دیدگاه

ما را گزینه اول سقوط می‌دانستند ولی الان پیروز شدیم

عنایتی: به عنوان هوادار استقلال از قهرمانی آبی‌ها گفتم

رضا عنایتی می‌گوید به عنوان یک هوادار استقلال حق دارد در مورد قهرمانی این تیم اظهار نظر کند؛ ضمن اینکه حرف‌های خود را در چارچوب بحث فنی آبی‌ها قلمداد کرد.

عنایتی: به عنوان هوادار استقلال از قهرمانی آبی‌ها گفتم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل نساجی در ابتدا گفت: در خصوص بازی اگر بخواهم صحبت کنم، ما فردا با یک تیم کاملا حرفه ای و قابل احترام بازی داریم؛ تیمی که قهرمان جام حذفی شده است، من از طرف خودم به باشگاه خوب نساجی، تبریک می‌گویم؛ باشگاهی که  در بخش خصوصی اداره می‌شود و ما به مشکلات مالی کاملا واقف هستیم و چنین آدم هایی را باید ستایش کرد. این بازی برای ما بازی فوق العاده سختی است، مطمئن هستیم که فردا باید تمام تمرکزمان را روی بازی بگذاریم تا بتوانیم از آن سربلند بیرون بیاییم. با آنالیزی که روی تیم نساجی داشتیم می‌دانیم که این تیم چقدر خطرناک است؛ بازیکن های باتجربه‌ی فوق العاده خوبی دارد که در لحظه تاثیرگذار هستند و حتی می‌توانند نتیجه‌ی بازی را عوض کنند.

سرمربی هوادار ادامه داد: تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم تا فردا انشاالله بتوانیم بازی زیبایی انجام دهیم. ما یک روندی را در نیم فصل دوم شروع کردیم که روندی رو به جلو و به سمت پیشرفت بوده است. می‌خواهیم تا پایان لیگ این انگیزه و توان را نگه داریم تا بتوانیم در پایان لیگ جایگاه خوبی داشته باشیم. تا همین جای کار هم من دست تمام بازیکنانم را می‌بوسم که با تمام وجود تلاش کردند و توانستند نتایجی کسب کنند که درخور خودشان است. من می‌دانم که از نظر فنی و اخلاقی بازیکنان ما در چه سطحی هستند و امیدوارم که بتوانیم با یک انگیزه خوب تا پایان فصل این سه بازی را انجام دهیم و رتبه‌ی خوبی را در جدول داشته باشیم.
او در پاسخ به سوالی در مورد برکناری الهامی بیان کرد: ما بازی هایی که نساجی انجام داده است را آنالیز کردیم و تغییراتی که اتفاق افتاده است ارتباطی به باشگاه ما ندارد و ما اصلا تمرکزی بر روی آن نداشتیم و نخواهیم داشت. ما تمرکزمان به طور کامل روی تیم خودمان و کارهایی است که باید در بازی انجام دهیم. انشاالله فردا بتوانیم هم بازی زیبایی انجام دهیم و هم نتیجه خوبی بگیریم و با پیروزی زمین را ترک کنیم. بچه‌های ما انگیزه بالایی دارند و مطمئنم این انگیزه را در بازی فردا می‌آورند و امیدوارم اتفاقات خوب در بازی بیفتد.

سرمربی هوادار در خصوص نزدیک بودن امتیازات تیم‌های میانه و پایین جدول بیان کرد: فشردگی پایانی لیگ پیش‌بینی می‌شد و من می‌دانستم ۶، ۷ تیم که بضاعت مالی خوبی دارند از سایر تیم‌ها جدا می‌شوند. تیم‌های بالای جدول ساختار باشگاهی فوق العاده خوبی دارند. تیم‌های دیگر امتیازات نزدیکی دارند. ما چون از لیگ یک آمدیم همه ما را گزینه اول سقوط می‌دانستند. همین که تا اینجای کار این مرحله را رد کردیم و جایگاه خوبی داریم، در برنامه‌هایمان پیروز شدیم. امیدوارم بتوانیم در پایان لیگ با همین اختلاف کم جایگاه خوبی داشته باشیم‌.
عنایتی در خصوص اینکه چرا به عنوان سرمربی هوادار در مورد قهرمانی استقلال صحبت کرده گفت: من دیشب در فوتبال برتر غافلگیر هم شدم چون قرار نبود در خصوص غیر از تیم خودم صحبت کنم ولی یک چیزی اتفاق افتاده و استقلال سه هفته مانده به پایان بازی‌های قهرمانی خودش را مسجل کرده. من به عنوان یک استقلالی قدیم که حالا اسم خودم را پیشکسوت نمی‌گذارم بلکه به عنوان یک هوادار استقلال حق داشتم در مورد این تیم صحبت کنم. ضمن اینکه ما بیشتر در مورد بحث فنی صحبت کردیم. تبریک می‌گویم به هواداران خوب استقلال که صبر و تحمل کردند تا این قهرمانی به دست بیاید. خسته نباشید می‌گویم به بقیه تیم‌ها مثل پرسپولیس و سپاهان که نشان دادند پتانسیل بالایی دارند. من به عنوان هوادار استقلال فوق العاده از این موضوع خوشحال هستم.

او در پایان در مورد شرایط آلودگی تهران گفت: ما از این شرایط بدتر هم بازی را برگزار کردیم و ما دیگر به هوای آلوده تهران عادت کردیم و این چیزها فکر نکنم بتواند بازی را لغو کند. این چیز عجیب و غریبی نیست و فردا صد در صد بازی انجام می‌شود.

دیدگاه‌ها