کد خبر : 1824793 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:49 | 11.1K بازدید | 7 دیدگاه

با تایید کلوپ؛ صلاح و فن‌دایک به فینال CL می‌رسند

محمد صلاح و ویرژیل فن دایک آماده هستند تا لیورپول را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کنند.

با تایید کلوپ؛ صلاح و فن‌دایک به فینال CL می‌رسند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول ده روز دیگر باید در دیدار فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه استادو فرانس شهر پاریس به مصاف رئال مادرید برود. 
این دیدار در حالی برگزار می‌شود که لیورپول این هفته در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد اما دو مصدومیت در جریان این بازی موجی از نگرانی را بین هواداران این تیم به راه انداخت. 
محمد صلاح در نیمه اول این بازی اعلام کرد که قادر به ادامه کار نیست و به ناچار از زمین بازی بیرون رفت. فن دایک نیز دیگر بازیکن لیورپول بود که نتوانست تیمش را تا پایان بازی همراهی کند  و در نتیجه از زمین بازی بیرون رفت تا نگرانی هواداران این تیم بیشتر شود. 

 

1714140


بسیاری در چند روز اخیر این موضوع را مطرح کردند که شاید این دو بازیکن نتوانند لیورپول را در فینال لیگ قهرمانان همراهی کنند. این نگرانی پس از این که مشخص شد این دو نفر در بازی امشب برابر ساوتهمپتون برای لیورپول بازی نمی‌کنند اوج گرفت اما یورگن کلوپ تایید کرد که آنها مشکلی برای بازی مقابل رئال مادرید نخواهند داشت. 
این مربی آلمانی در این باره گفت:« شرایط هر دوی آنها خوب است. هدف هر دو این است که در بازی هفته آینده برابر وولوز به میدان برود. آنها روی نیمکت خواهند بود یا چند دقیقه فرصت بازی خواهند داشت. باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت چون در این صورت در شرایطی ایده‌آل برای بازی مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرند. ما تردیدی درباره حضور آنها در فینال لیگ قهرمانان نداریم.»

دیدگاه‌ها