کد خبر : 1824803 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:01 | 17K بازدید | 3 دیدگاه

خورخه والدانو:

با بهترین گلر و مهاجم دنیا باید هم خوش‌شانس باشید

مربی و بازیکن سابق رئال در مورد نحوه صعود رئال به فینال لیگ قهرمانان صحبت کرد.

با بهترین گلر و مهاجم دنیا باید هم خوش‌شانس باشید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید 7 خرداد در پاریس فینال لیگ قهرمانان را برابر لیورپول برگزار خواهد کرد و شانس این را دارد تا برای چهاردهمین بار فاتح این رقابت‌ها شود. نحوه رسیدن رئال به فینال حیرت انگیز بود. رئال در یک‌هشتم نهایی توانست پی‌اس‌جی را از پیش رو بردارد در حالی‌که تا دقیقه 61 بازی برگشت در مجموع 2-0 عقب بود. در یک‌چهارم نهایی و نیمه نهایی هم رئال توانست چلسی و سیتی را حذف کند در حالی‌که در هر دو بازی موفق به زدن کامبک در دقایق پایانی شد.

1714142

 

خورخه والدانو، اسطوره آرژانتینی رئال در پاسخ به سوالی در مورد اینکه برخی رئال را تیمی خوش شانس می‌دانند، به کادنا سر گفت:« ابتدا بگویم که در عمرم به یاد ندارم تیمی مثل رئالِ فصل جاری، توانسته باشد راهی فینال لیگ قهرمانان شود. رئال برابر تیم‌هایی بسیار بزرگ و باکیفیت قرار گرفت و موفق به حذف آنها شد در حالی‌که روی کاغذ شانس پایین‌تر را داشت. قبل از هر بازی سوال می‌شد که این بار هم شانس با رئال خواهد بود؟ و می‌گفتند این بار غیرممکن است اما در عمل اتفاقی مشابه تکرار شد. من قبلا هم گفته‌ام که حریفان در برنابئو تحت تاثیر رئال و فضای ورزشگاه قرار می‌گیرند و یک ترس پنهان در آنها ایجاد می‌شود ولی نمی‌دانم این می‌تواند تعریف دقیقی باشد یا خیر.»

1714143

 

والدانو ادامه داد:« خیلی ساده است. وقتی شما بهترین گلر دنیا و بهترین مهاجم دنیا را در تیم‌تان دارید، اوضاع برای‌تان بهتر پیش می‌رود و طبیعی است که خوش شانس‌تر هم باشید. توپ‌ها به شکل ماورالطبیعه وارد دروازه رئال نمی‌شوند. رئال با جادو هم به گل نمی‌رسد. کورتوا درون دروازه بهترین گلر دنیاست و کریم بنزما هم آماده‌ترین مهاجم جهان است. وقتی هم کریم در جای درست قرار ندارد، رودریگو از راه می‌رسد. رئال با این بازیکنان باتجربه و استعدادهای بزرگ، راحت‌تر از تیم‌های دیگر هم با شانس روبه‌رو می‌شود.»

 

 

دیدگاه‌ها