کد خبر : 1824810 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 17:25 | 48.6K بازدید | 10 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو؛

پیشنهاد معاوضه بازیکن بارسا برای جذب لواندوفسکی

بارسلونا حداکثر 35 میلیون یورو برای جذب رابرت لواندوفسکی در نظر گرفته و برای کم کردن این رقم، حاضر است ممفیس دیپای را نیز به بایرن واگذار کند.

پیشنهاد معاوضه بازیکن بارسا برای جذب لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رابرت لواندوفسکی با بایرن مونیخ یک سال دیگر به اتمام می‌رسد ولی او همین تابستان قصد جدایی دارد. ستاره لهستانی پس از آخرین بازی فصل با بایرن مونیخ به خبرنگاران گفت که قصد تمدید ندارد و 99 درصد، آخرین بازی خود با پیراهن بایرن را انجام داده است. لواندوفسکی ابراز امیدواری کرد که دو طرف بتوانند بهترین راه حل ممکن را پیدا کنند؛ این در حالی است که موضع باشگاه در روزهای اخیر یکسان بوده و تمامی مدیران باشگاه از ماندنی شدن لواندوفسکی تا پایان قراردادش حرف زده‌اند.

1713586
 

این در حالی است که رسانه‌های کاتالونیا خبر از توافق شفاهی ستاره لهستانی با بارسا بر سر قراردادی سه ساله و دستمزد هشت میلیون یورویی داده‌اند.

امروز موندودپورتیوو گزارش داد که بارسلونا انتظار دارد که در روزهای پیش رو اولین مذاکره رسمی را با بایرن انجام دهد. پیشنهاد اول بارسا 30 میلیون یورو خواهد بود و حداکثر می‌تواند 5 میلیون یوروی دیگر نیز به این مبلغ اضافه کند. 

1710316

 

بارسا که در حال حاضر با مشکلات اقتصادی و خطر نقض فرپلی مالی مواجه است، می‌خواهد ممفیس دیپای هلندی را نیز به بایرنی‌ها پیشنهاد دهد تا در صورت موافقت آنها، با لواندوفسکی معاوضه شود. این‌گونه رقم انتقال نیز به میزان زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. دیپای تابستان سال پیش به بارسا پیوست و یک فصل دیگر نیز قرارداد دارد. حال باید دید بایرن حاضر می‌شود با بارسا پای میز مذاکره بیاید یا خیر.

دیدگاه‌ها