کد خبر : 1824823 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 17:17 | 16.1K بازدید | 4 دیدگاه

مورینیو باعث سرقت از یک فروشگاه شد!

یک جوان اهل رم دلیل دزدی خود از فروشگاه را درخشش جالوروسی تحت هدایت ژوزه مورینیو توصیف کرد.

مورینیو باعث سرقت از یک فروشگاه شد!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی مقابل لسترسیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس باعث شده حالا جالوروسی در آستانه فتح یک جام مهم بعد از چند فصل قرار بگیرد. حالا رم به اولین فینال اروپایی خود پس از 31 سال رسیده و در فینال لیگ کنفرانس اروپا به مصاف فاینورد می‌رود. بدین‌ترتیب ژوزه مورینیو که از بدو ورود به این باشگاه رابطه بسیار خوبی با هواداران داشته و به سرمربی محبوب پایتخت ایتالیا تبدیل شده، می‌تواند جالوروسی را بعد از سال‌ها به یک افتخار بزرگ برساند.

1708348

یک هوادار که پیراهن جالوروسی را از فروشگاه باشگاه در مرکز رم دزدیده بود، این کار خود را به شکل عجیبی توجیه کرد و به پلیس گفت: "رم تحت هدایت ژوزه مورینیو مرا دیوانه می‌کند، ما در فینال لیگ کنفرانس هستیم و به همین دلیل من نتوانستم مقاومت کنم."

البته کارکنان فروشگاه خیلی زود این سرقت را به پلیس اطلاع دادند، نیروهای پلیس نیز این مرد 29 ساله را دستگیر کرد و پیراهن دزدیده شده به فروشگاه بازگردانده شد. اگرچه رم در لیگ ایتالیا شرایط خیلی خوبی نداشته و در نهایت موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشد، اما فتح لیگ کنفرانس اروپا می‌تواند ژوزه مورینیو را به اسطوره هواداران این تیم تبدیل کند. این سرمربی پرتغالی بعد از قهرمانی در لیگ اروپا در سال 2017 روی نیمکت منچستریونایتد، حالا در آستانه کسب یک افتخار قاره‌ای دیگر قرار دارد.

دیدگاه‌ها