کد خبر : 1824836 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 18:10 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

نوراللهی و قایدی در آخرین بازی فصل امارات

دو ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی در جمع ۱۱ بازیکن اصلی این تیم مقابل الظفره حضور دارند.

نوراللهی و قایدی در آخرین بازی فصل امارات

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم و پایانی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر فوتبال امارات، تیم شباب الاهلی در حالی که احمد نوراللهی و مهدی قایدی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۱۸:۴۵ امشب در ورزشگاه حمد بن زاید به مصاف تیم رده دوازدهمی الظفره رفته است.

احمد نوراللهی که پس از غیبت در فهرست سه مسابقه دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در چهار دیدار اخیرشان جزو ۱۱ بازیکن اصلی شباب الاهلی بود، امشب هم در ترکیب ابتدایی این تیم برابر الظفره دیده می‌شود.

1714193

هافبک ایرانی شباب الاهلی در فصل جاری لیگ برتر امارات که امروز آخرین بازی این تیم انجام می‌شود، ۲۱ بار به میدان رفته که طی این مدت سه گل به ثمر رسانده و روی دو گل دیگر موثر بوده است.

مهدی قایدی، دیگر ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی نیز که هم‌اکنون در ترکیب این تیم برابر الظفره قرار گرفته و برخلاف هفته گذشته در جمع ۱۱ بازیکن اصلی دیده می‌شود، در حال انجام بیست و دومین بازی فصل خود در دیدار امروز است.

تیم فوتبال شباب الاهلی در این فصل ۹ پیروزی، ۶ مساوی و ۸ شکست داشته و ۳۳ امتیاز کسب کرده و در رتبه پنجم جدول لیگ برتر امارات قرار گرفته که امیدی به کسب سهمیه آسیایی ندارد.

دیدگاه‌ها