کد خبر : 1824858 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 20:09 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

تمرکز روی آمادگی ذهنی؛

راه حل اینزاگی برای جدال مرگ و زندگی اینتر

سیمونه اینزاگی تصور می‌کند بازیکنان اینتر در این مقطع بیش از هر چیز نیاز به آرامش روحی دارند.

راه حل اینزاگی برای جدال مرگ و زندگی اینتر

به گزارش "ورزش سه"، امیدهای نراتزوری برای قهرمانی هنوز و در فاصله یک هفته مانده به اتمام این فصل لیگ ایتالیا زنده است. اما اینتر باید ابتدا سمپدوریا را در آخرین بازی فصل در روز یک‌شنبه مغلوب کرده و امیدوار باشد میلان مقابل ساسولو در استادیوم ماپئی شکست بخورد. اما سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر تصمیم گرفته فشار روی بازیکنانش را کم کند و به همین دلیل پس از پیروزی مقابل کالیاری به آنها دو روز مرخصی داده است. بدین‌ترتیب بازیکنان اینتر فردا به تمرینات باز خواهند گشت تا برای حساس‌ترین روز فصل در خانه خود آماده شوند.

1712754

اسکای اسپورت مدعی شد سرمربی ایتالیایی به این دلیل تصمیم گرفته که یک روز استراحت اضافی به بازیکنان بدهد تا به آنها در بازیابی انرژی ذهنی کمک کند. البته بازیکنان می‌توانند در صورت تمایل امروز نیز به کمپ بیایند، اما اینزاگی تصور می‌کند در این مقطع آنها نیاز به استراحت و کسب آمادگی روحی برای هفته آخر لیگ ایتالیا دارند. البته هفته گذشته نیز این اتفاق رخ داد و بیش از 10 بازیکن، یک روز پس از پیروزی در فینال کوپا ایتالیا مقابل یوونتوس و در روز استراحت نیز تمرین کردند. 

اینتر تا روز یک‌شنبه و برگزاری در آخرین بازی فصل سری آ مقابل سمپدوریا، روزی تنها یک بار تمرین خواهد کرد. بازیکنان اینتر در این مقطع احساس اعتماد به‌نفس و انگیزه داشته و رویای کسب سه گانه داخلی را در سر می‌پرورانند، اما رخ دادن این اتفاق تنها به نراتزوری بستگی ندارد و ابتدا میلان بعد از 15 بازی باید در لیگ ایتالیا شکست بخورد.

دیدگاه‌ها