کد خبر : 1824907 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:21 | 9.1K بازدید | 2 دیدگاه

لاپورتا: هر کاری بتوانیم برای حفظ دمبله می‌کنیم

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، می‌گوید عثمان دمبله جذب گزینه‌های جدایی از این تیم شده اما آنها امیدوار به حفظ او هستند.

لاپورتا: هر کاری بتوانیم برای حفظ دمبله می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دمبله با بارسا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن فرانسوی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. 
مدیران بارسا قصد داشتند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فروش برسانند اما در انجام این کار موفق نبودند و ژاوی هرناندز تصمیم گرفت که در نیم فصل دوم از او استفاده کند. 
دمبله در طول چند هفته اخیر یکی از بهترین بازیکنان بارسا لقب گرفته و با نمایش درخشانی که ارائه کرد و البته پاس گل‌های بسیاری که ارسال کرد موفق شد تا نقش مهمی در بازگشت این تیم به رده‌های بالای جدول لالیگا ایفا کند. 

 

1714190


لاپورتا در گفتگو با رادیو کاتالونیا درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت:«او می‌خواهد بماند اما جذب گزینه‌ها و پیشنهادهایی شده که برای جدایی دریافت کرده و موقعیت بهتری دارند. پیشنهاد ما مدت‌هاست که مطرح شده و آنها از ما خواسته‌اند که تا پایان فصل در هفته آینده صبر کنیم.»
او درباره شرایط مذاکرات با این بازیکن فرانسوی و نمایندگانش گفت:« ما دوست داشتیم که زودتر جواب بگیریم اما نمی‌توانیم فشاری به آنها بیاوریم چون قرارداد دمبله رو به اتمام است. سرمربی تیم و من به او علاقه داریم. ما تلاش زیادی برای حفظ او در بارسا انجام دادیم.»
رییس باشگاه بارسا درباره احتمال ادامه حضور دمبله در نوکمپ گفت:« او با همه رابطه بسیار خوبی دارد. حضور پی‌یر امریک اوبامیانگ بسیار مهم بوده چون آنها دوستان خوبی هستند. او نمایندگانی دارد که کنترل شرایط را در دست دارند اما من امیدوارم که او بماند. اگر این اتفاق رخ ندهد، باید تیم را در پست او تقویت کنیم.»

دیدگاه‌ها