کد خبر : 1824921 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:01 | 13.6K بازدید | 3 دیدگاه

درخواست مورینیو از رم؛ دیبالا را جذب کنید!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، امیدوار است که بتواند پائولو دیبالا را برای پیوستن به این تیم متقاعد کند.

درخواست مورینیو از رم؛ دیبالا را جذب کنید!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیبالا با باشگاه یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن می‌تواند به صورت رایگان از این تیم جدا شده و باشگاه جدیدش را انتخاب کند. 
چند ماه قبل به نظر می‌رسید که قرارداد این مهاجم آرژانتینی با یووه تمدید خواهد شد اما تغییر موضع مدیران این باشگاه و تصمیم آنها برای کاهش قابل توجه دستمزد این بازیکن باعث شده که شرایط تغییر کند و او تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد. 
او در دیدار یوونتوس برابر لاتزیو برای آخرین بار با پیراهن بیانکونری در ورزشگاه خانگی این تیم و برابر هواداران به میدان رفت و اشک‌های او و ناراحتی‌اش از جدایی از این تیم همه را تحت تاثیر قرار داد. 

 

1714056


بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی پیش از این مدعی شده بودند که این بازیکن در حال مذاکره با مدیران اینتر است و به احتمال زیاد قرار است از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان برود اما به نظر می‌رسد که نراتزوری تنها گزینه ایتالیایی برای جذب این بازیکن نیست.
روزنامه ایتالیایی ریپابلیکا مدعی شده که مورینیو از مدیران رم خواسته که روی جذب دیبالا برای فصل آینده کار کنند و امیدوار است که بتواند او را برای پوشیدن پیراهن این تیم متقاعد کند. 
این در حالی است که نیکولو زانیولو، ستاره رم، به احتمال زیاد در پایان فصل راهی یوونتوس خواهد شد و جذب دیبالا می‌تواند پاسخ مناسبی به این اتفاق باشد. 
روزنامه کوریره دلو اسپورت نیز با تایید این خبر به بحث پیرامون این موضوع پرداخت که فرانچسکو توتی نیز علاقه بسیاری به سبک بازی دیبالا دارد و روز گذشته چندین پست مربوط به او را در اینستاگرام لایک کرده است؛ این اقدام شاید بی‌ارتباط به نزدیک شدن او به رم نباشد.

دیدگاه‌ها