کد خبر : 1824932 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:07 | 18.4K بازدید | 4 دیدگاه

فصل درخشان لاماسیا؛ قهرمانی در تمامی رده‌ها

آکادمی معروف باشگاه بارسلونا فصل فوتبالی درخشانی را پشت سر گذاشته است.

فصل درخشان لاماسیا؛ قهرمانی در تمامی رده‌ها

به گزارش "ورزش سه"، لاماسیا در چند سال اخیر همواره به عنوان یکی از آکادمی‌هایی شناخته شده که بهترین و بیشترین تعداد بازیکن را به تیم اول این باشگاه و سایر تیم‌ها تحویل داده است. 
بعضی معتقد بودند که این آکادمی دچار افت شده و شاید سیاست‌های به کار گرفته شده روی عملکرد آن تاثیر داشته اما حالا به نظر می‌رسد که آنها بار دیگر به دوران اوج برگشته‌اند. 
امسال سالی فوق العاده برای باشگاه بارسا و لاماسیا بود، چرا که تمامی تیم‌های آن در رده‌های جوانان و نوجوانان موفق به فتح جام قهرمانی در لیگ‌های خودشان شده‌اند. 
تیم زیر 19 سال این آکادمی معروف به خوونیل با هدایت اوسکار لوپز موفق شد از هفته اول تا هفته آخر صدرنشین لیگ باقی بماند و جام قهرمانی را سه هفته زودتر از پایان رقابت‌ها بالای سر ببرد. آنها در طول فصل تنها دو شکست را تجربه کردند و موفق شدند با 102 گل زده و تنها 21 گل دریافتی فصل را به پایان ببرند. 
تیم زیر 19 سال دوم این آکادمی با نام خوونیل بی نیز توانست قهرمانی لیگ را با پیروزی 2-3 برابر کورنیا به دست آورد. اختلاف امتیاز آنها با تیم دوم جدول 10 امتیاز بود و تنها پنج بار در طول فصل شکست خوردند. 
تیم زیر 16 سال این باشگاه معروف به کادت نیز با 11 امتیاز اختلاف نسبت به تیم رده دومی اسپانیول قهرمانی خودش را در فاصله دو هفته تا پایان مسابقات مسجل کرد. آنها در طول این فصل دو باخت را به ثبت رسانده، 97 گل زده و تنها 21 گل دریافت کردند. 
تیم زیر 16 سال دوم لاماسیا نیز در فاصله دو هفته تا پایان مسابقات با پیروزی 0-7 برابر سانت پره توانست قهرمانی‌اش را قطعی کند. آنها نه تنها هیچ شکستی را تجربه نکردند، بلکه تنها دو تساوی در کارنامه دارند و در سایر دیدارهایشان به پیروزی رسیده‌اند. این تیم در این فصل 99 گل زد و فقط 10 گل دریافت کرد تا آماری خارق العاده را به نمایش بگذارد. 
تیم زیر 14 سال بارسا به نام اینفانتیل هم با یک باخت و دو تساوی تا به امروز توانسته عنوان قهرمانی‌اش را به دست آورد. آنها با تیم دوم جدول 15 امتیاز اختلاف دارند و تفاضل گل باورنکردنی با 127 گل زده و تنها چهار گل دریافتی را ثبت کرده‌اند. 
تیم زیر 14 سال دوم این آکادمی نیز با پیروزی هفته گذشته برابر فلورستا به قهرمانی رسید. آنها با تیم دوم 13 امتیاز اختلاف دارند و تنها یک بار در این فصل شکست خورده‌اند.

 

1714314

دیدگاه‌ها