کد خبر : 1824965 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:52 | 24.6K بازدید | 8 دیدگاه

بنیتس: لیورپول من را با تیم کلوپ مقایسه نکنید

رافائل بنیتس، سرمربی سابق لیورپول، معتقد است که هزینه صورت گرفته برای تیم یورگن کلوپ را نمی‌توان با تیم او مقایسه کرد.

بنیتس: لیورپول من را با تیم کلوپ مقایسه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، بنیتس شش سال در فاصله سال‌های 2004 تا 2010 در لیورپول حضور داشت و موفقیت‌های بسیاری را نیز با این تیم به دست آورد.
این مربی اسپانیایی حالا می‌گوید که بودجه در نظر گرفته شده برای تیم او 20 میلیون پوند بوده و این در حالی است که تیم کلوپ فقط یک بازیکن 40 میلیون پوندی برای نیمکتش می‌خرد. 
بنیتس در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس اظهار داشت:« مردم تیم من را به یاد دارند اما آن را با لیورپول فعلی مقایسه می‌کنند که یک میلیارد پوند هزینه کرده است. این هزینه بسیار خوبی است اما نباید فراموش کرد که آنها بازیکنی 40 میلیون پوندی برای نیمکت خودشان خریداری می‌کنند.»

 

1671643


او با اشاره به تفاوت هزینه صورت گرفته برای این دو تیم گفت:« چنین روندی یعنی شما نمی‌توانید لیورپول من را با تیم کلوپ مقایسه کنید چون باید بودجه‌ها را در نظر بگیرید. بودجه من فقط 20 میلیون بود، 20 میلیون! در حال حاضر چنین مبلغی حتی برای خرید یک بازیکن لیورپول هم کافی نیست چون بازیکن نیمکت‌نشین این تیم هم 40 میلیون پوند قیمت دارد.»
در بین بازیکنان نیمکت نشین لیورپول که عموما انتخاب‌های اول کلوپ برای حضور در ترکیب اصلی نیستند نام بازیکنانی با قیمت‌های نسبتا بالا به چشم می‌خورد. 
ابراهیم کوناته 36 میلیون پوندی، نبی کیتای 52 میلیون پوندی و الکس اوکسلید چمبرلین با 35 میلیون پوند جز این بازیکنان هستند. روبرتو فیرمینو با 29 میلیون پوند و دیوگو ژوتا با 41 میلیون پوند نیز جز دیگر بازیکنان نسبتا گرانقیمت و نیمکت‌نشین این تیم به حساب می‌آیند.

دیدگاه‌ها